Page 57 - Šuligoj, Metod, ur., 2015. Retrospektiva turizma Istre. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 57
a 1921 hidroavion vrste FBA in v bernardinskem zalivu kupili hidroavion vrste FBA i u bernardinskom zaljevu
postavili pristanišče za letala – glej Sliko 2.56 Na drugi postavili luke za zrakoplove – vidi sliku 256. S druge stra-
strani so Cosulichi najprej organizirali za svoje goste le ne, Cosulichi su najprije za svoje goste organizirali samo
panoramske izlete in hiter prevoz do Trsta, Pulja in Be- panoramske izlete i brzi prijevoz do Trsta, Pule i Venecije.
netk. Floto so bogatili in leta 1922 je že bila ustanovljena Flotu su obogaćivali te je 1922. godine već bilo osnovano
letalska družba S.I.S.A. (Societa Italiana Servizi Aerona- zrakoplovno društvo S. I. S. A. (Societa Italiana Servizi
utici), ki je sčasoma (leta 1926 je dejansko začela delovati) Aeronautici), koja je postupno (1926. godine je zaista
vzpostavila stalno hidroletalsko povezavo s Trstom, Gra- počela s radom) uspostavila stalnu hidroavionsku vezu s
dežem, Benetkami, Pavio, Torinom in drugimi mesti – glej Trstom, Gradom, Venecijom, Paviom, Torinom i drugim
Sliko 3, ki prikazuje zemljevid letalskih povezav. Slika 4 gradovima – vidi sliku 3 koja prikazuje zemljovid zrako-
prikazuje letalsko vozovnico družbe S.I.S.A. Zaradi vse plovnih linija. Slika 4 prikazuje zrakoplovnu kartu društva
večjih potreb so morali postaviti plavajoči pomol za vkr- S. I. S. A. Zbog sve većih potreba morali su postaviti plu-
cavanje potnikov in hangarje za parkiranje in popravilo tajući mol za ukrcavanje putnika te hangare za parkiranje
letal. Po ustanovitvi pilotske šole so v Portorož prišli leta i popravak zrakoplova. Nakon osnivanja pilotske škole, u
1923 že prvi kandidati za pilote.57 Vse te aktivnosti so se Portorož su 1923. godine već došli prvi kandidati za pilo-
razvijale do kapitulacije Italije leta 1943. te57. Sve te aktivnosti razvijale su se do kapitulacije Italije
1943. godine.
Slika 2: Potniki ob hidroavionu v bernardinskem zalivu58
Slika 2: Putnici uz hidroavion u bernardinskom zaljevu58
57
postavili pristanišče za letala – glej Sliko 2.56 Na drugi postavili luke za zrakoplove – vidi sliku 256. S druge stra-
strani so Cosulichi najprej organizirali za svoje goste le ne, Cosulichi su najprije za svoje goste organizirali samo
panoramske izlete in hiter prevoz do Trsta, Pulja in Be- panoramske izlete i brzi prijevoz do Trsta, Pule i Venecije.
netk. Floto so bogatili in leta 1922 je že bila ustanovljena Flotu su obogaćivali te je 1922. godine već bilo osnovano
letalska družba S.I.S.A. (Societa Italiana Servizi Aerona- zrakoplovno društvo S. I. S. A. (Societa Italiana Servizi
utici), ki je sčasoma (leta 1926 je dejansko začela delovati) Aeronautici), koja je postupno (1926. godine je zaista
vzpostavila stalno hidroletalsko povezavo s Trstom, Gra- počela s radom) uspostavila stalnu hidroavionsku vezu s
dežem, Benetkami, Pavio, Torinom in drugimi mesti – glej Trstom, Gradom, Venecijom, Paviom, Torinom i drugim
Sliko 3, ki prikazuje zemljevid letalskih povezav. Slika 4 gradovima – vidi sliku 3 koja prikazuje zemljovid zrako-
prikazuje letalsko vozovnico družbe S.I.S.A. Zaradi vse plovnih linija. Slika 4 prikazuje zrakoplovnu kartu društva
večjih potreb so morali postaviti plavajoči pomol za vkr- S. I. S. A. Zbog sve većih potreba morali su postaviti plu-
cavanje potnikov in hangarje za parkiranje in popravilo tajući mol za ukrcavanje putnika te hangare za parkiranje
letal. Po ustanovitvi pilotske šole so v Portorož prišli leta i popravak zrakoplova. Nakon osnivanja pilotske škole, u
1923 že prvi kandidati za pilote.57 Vse te aktivnosti so se Portorož su 1923. godine već došli prvi kandidati za pilo-
razvijale do kapitulacije Italije leta 1943. te57. Sve te aktivnosti razvijale su se do kapitulacije Italije
1943. godine.
Slika 2: Potniki ob hidroavionu v bernardinskem zalivu58
Slika 2: Putnici uz hidroavion u bernardinskom zaljevu58
57