Page 35 - Gomezelj Omerzel, Doris. 2015. Inovativnost kot ključni dejavnik uspešnosti podjetja. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 35
duktne (storitvene) izvedba raziskave Avtorji
inovacije
Tabela 5: Dimenzije inovativnosti Nieves,
Quintana in
Dim Spremenljivke Osorio 2014
Uvedli smo na trg veliko inovacij na področju storitev
Izvedli smo veliko sprememb naših obstoječih storitev
Naše podjetje je konstantno iskalo možnosti za nove storitve
Uvedli smo več novih storitev kot naši konkurenti
Naše nove storitve so povzročile pomembne spremembe v naši panogi.

Procesne inovacije Pogosto smo posodobili izvajanje naših storitev z namenom večje Nieves,
produktivnosti. Quintana in
Marketinške inovacije Osorio 2014
Pogosto smo uvajali postopke ali tehnologije za izboljšanje učinkovitosti
Organizacijske inovacije (npr. Naprave za varčevanje z energijo in podobno) Nieves,
Quintana in
Da bi izboljšal kakovost naših storitev, smo pogosto uporabljali razne Osorio 2014
nove tehnologije.
Nieves,
Veliko smo investirali v posodobitev naše tehnologije (računalniki, Quintana in
programi itd) Osorio 2014

Naši zaposleni so se izpopolnjevali na področju novih tehnologij v naši
panogi.

Zelo smo bili dinamični pri razvijanju in rabi novih prodajnih kanalov
(nakup preko internet, smo prisotni na socialnih omrežjih itd)

Pogosto smo vpeljali nove metode promoviranja naših storitev (nove
reklamne poti, kartice zvestobe itd…)

Pogosto smo uporabili nove metode pri oblikovanju cen za naše storitve.

Naši konkurenti so se pogosto zgledovali po nas glede marketinških
prijemov.

Marketinške metode, ki smo jih na novo uvedli, so bile novost v naši
panogi.

Pogosto smo spremenili organizacijsko strukturo našega podjetja z
namenom izboljšati porazdelitve dela in odgovornosti med zaposlene
(decentralizacija, novi oddelki itd…)

Pogosto smo uvedli nove možnosti za povezovanje oz sodelovanje z
drugimi podjetji (združitve, prevzemi, sodelovanja itd..)

Pogosto smo uvedli nove ali spremenjene poslovne procese
(management kakovosti, management znanja itd…)

Nove organizacijske metode, ki smo jih uvedli v našem podjetju, so bile
novost za celotno našo panogo.

Uspešnost je bila v naši raziskavi obravnavana kot učinek inovativnosti. Uspešnost
lahko merimo s trdimi (dobiček, tržni delež, razni finančni kazalci) ali mehkimi merami
(blagovna znamka, image, zadovoljstvo zaposlenih, družbena odgovornost in veliko dru-
gega). Mi mo uporabili obojno. Z dvema vprašanjema smo podjetja vprašali po rasti njiho-
vega tržnega deleža in dobičkonosnosti v zadnjih treh letih. Poleg tega smo jih vprašali po
poslovni uspešnosti oz. kako so s tem zadovoljni zaposleni in kako uspeh razumejo znotraj
podjetja.

33
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40