Page 57 - Gomezelj Omerzel, Doris. 2015. Inovativnost kot ključni dejavnik uspešnosti podjetja. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 57
rezultati
Začetno število štirih dimenzij za konstrukt organizacijske kulture podjetja je bilo iz-
brano v skladu s pričakovanji, ki so temeljila na teoriji. Za vsako dimenzijo smo priredili
en faktor. Vse spremenljivke imajo dovolj visoke komunalitete, tako da v tej fazi nismo iz-
ločili nobene spremenljivke. Prav tako so uteži na posamezne faktorje zadovoljive (0,491 do
0,871), zato zadržimo vse spremenljivke. Bartlettov preizkus, ki statistično preverja korela-
cije med spremenljivkami, je pokazal, da ima korelacijska matrika značilne korelacije (sig. =
0,000 za vse spremenljivke). KMO mere so od 0,60 do 0,75 in s tem ustrezne. Tudi Cron-
bachov koeficient α kot najpogostejša mera za ugotavljanje zanesljivosti kazalnikov je v vseh
primerih dovolj visok (0,68 do 0,83). Prav tako velja, da je vsaka dimenzija z enim faktorjem
dovolj dobro pojasnjena (varianca se giba od 41,83 % do 66,90 %), kar zadošča.

55
   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62