Page 56 - Uran Maravić, Maja. Kategorizacija nastanitvenih obratov. Koper: Založba Univerze na Primorskem, 2016
P. 56
kategorizacija nastanitvenih obratov
Sistem je zasnovan tako, da ga je možno aplicirati v vseh državah EU in da upošte-
va kulturne in geografske razlike evropskih držav. Po mnenju Christiana de Barrina, pred-
sednika HOTREC-a, je ta sistem priznan tudi s strani spletnih potovalnih operaterjev, ki
sistem Hotelstars uporabljajo kot edini za označevanje kategorije nastanitev, ki jih ponuja-
jo (http://www.hotelstars.eu). 
Ta unija omogoča harmoniziran sistem kategorizacije s skupnimi kriteriji in proce-
durami v državah članicah. Sistem Unije Hotelstars povečuje ugled in kakovost hotelskega
gospodarstva v državah članicah, saj omogoča transparentnost in varnost za goste. Povze-
tek glavnih kriterijev po posameznih kategorijah se nahaja v spodnji tabeli.
Tabela 7: Povzetek kriterijev Hotelstars.

– Vse sobe s tušem/WC ali kadjo/WC.
– Vsakodnevno čiščenje sob.
– Vse sobe s TV skupaj z daljinskim upravljalcem.
– Miza in stol.
– Milo ali podobno pri umivalniku. 
– Brisače.
– Storitev sprejema.
– Javno dostopen telefon za goste.
– Podaljšan zajtrk.
– Ponudba pijač v hotelu.
– Možnost depozita.

– Bifejski zajtrk.
– Luč za branje ob postelji.
– Dostop do interneta v sobi ali v javnih prostorih.
– Plačilo s kartico.
– Milo ali podobno pri tušu/kadi. 
– Police za perilo.
– Ponudba sanitarnih potrebščin (zobna pasta in ščetka, pribor za britje).

– Recepcija odprta 14 ur, dosegljiva po telefonu 24 ur, osebje, ki govori dva jezika.
– Preddverje v recepciji, storitve prtljage na povpraševanje.
– Ponudba pijače v sobi.
– Telefon v sobi.
– Sušilec za lase, robčki za čiščenje.
– Ogledalo, primeren prostor za odlaganje prtljage.
– Pribor za šivanje, pribor za čiščenje čevljev, storitve pralnice in likanja.
– Dodatni vzglavnik in odeja na zahtevo.
– Sistem obdelave pritožb.
56
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61