Page 20 - Faganel, Armand, in Anita Trnavčević, 2016. Diskurz marketizacije javnega visokošolskega izobraževanja skozi časopisne članke. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 20
Diskurz marketizacije javnega visokošolskega izobraževanja skozi časopisne članke

mu kaže nezmožnost uskladitve osnovne strukturne zgodbe; ponavljajo se
diskusije o načinu financiranja in koncesijah zasebnih ter javnih visokošol-
skih zavodov. Zaposlovalci še niso prilagodili kadrovske politike spreme-
njenim kompetencam bolonjskih diplomantov prve stopnje, pa že napove-
dujemo spremembe sistema. Opazovalec nehote dobi vtis, da 'skačemo' v
naslednjo nedomišljeno zgodbo.

Pričujoča monografija je nastala na osnovi doktorske disertacije prvega
avtorja in je v posameznih segmentih dopolnjena.

20
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25