Page 29 - Faganel, Armand, in Anita Trnavčević, 2016. Diskurz marketizacije javnega visokošolskega izobraževanja skozi časopisne članke. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 29
Diskurzivna analiza

visokošolskega izobraževanja, kot avtorje največkrat srečujemo visokošol-
ske učitelje, uradnike in druge deležnike, tako ali drugače povezane s sek-
torjem. Nekateri avtorji rutinsko povzemajo izvorne vire, drugi so kritični,
tretji pa pronicljivo diskurzivni. Ob upovedovanju svojih misli in kon-
struktov avtorji reinterpretirajo dogajanja in obenem podeljujejo vredno-
stne sodbe, ki jih bralci ponovno interpretirajo po svoje, v odvisnosti od
svojega vedenja, znanja, poznavanja tematike, preteklih izkušenj itn., s če-
mer avtorji sooblikujejo ali vsaj vplivajo tudi na ustvarjanje javnega mne-
nja. Tudi zato je med različnimi političnimi opcijami vedno potekala bitka
za »nadzor« nad tiskom in drugimi mediji, spomnimo se le afere financi-
ranja brezplačnikov pred parlamentarnimi volitvami leta 2008, zadnji pri-
mer je ustanovitev strankarske televizije Nova TV.

29
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34