Page 58 - Kavčič, Klemen, in Klemen Bončina, 2016. Načrtovanje organizacijske politike ob vključevanju zunanjega izvajanja dejavnosti. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 58
mpirična raziskava

Hitra in učinkovita odzivnost 4,7 
Kakovost storitev 4,6 
4,5 
Stroškovna učinkovitost/ugodna cena 4,3 
Zmožnost prilagajanja procesom naročnika 3,6 
Logistika podprta z dobrim IT podsistemom 3,6 
3,4 
Vpliv na okolje 2,6 
Zmožnost zagotavljanja celovitih logističnih storitev

Prepoznavna in močna blagovna znamka izvajalca

Slika 3.1 Pomembne lastnosti pri zunanjih izvajalcih logističnih storitev

(17,4 ). Med anketiranci je najmanj takih, ki logistične storitve izva-
jajo sami, vendar jih nameravajo v roku enega leta oddati v zunanje
izvajanje (5,9 ), in takih, ki logistične storitve izvajajo sami, vendar
jih nameravajo v roku treh let oddati v zunanje izvajanje (5,4 ), ozi-
roma it storitve izvajajo sami, vendar jih nameravajo v roku treh let
oddati v zunanje izvajanje (4,7 ).

V povprečju se anketiranci v največji meri strinjajo, da koristijo
(oziroma bi koristili) ekspresni prevoz tovora in pošiljk (M = 4,0),
sledi transportna funkcija (m = 3,1). Ti dve storitvi, v primerjavi
z vsemi ocenjevanimi storitvami, koristijo nadpovprečno. V naj-
manjši meri pa koristijo skladiščenje z načrtovanjem distribucije
in distribucijo (m = 2,3) ter komisioniranje, embaliranje in pripravo
proizvodov na transport (m = 2,2). Anketiranci so trditve označevali
od 1 = sploh se ne strinjam do 5 = popolnoma se strinjam.

V povprečju so anketiranci med lastnostmi zunanjih izvajalcev lo-
gističnih storitev kot najpomembnejše ocenili hitro in učinkovito
odzivnost (m = 4,7), kakovost storitev (m = 4,6), stroškovno učin-
kovitost (m = 4,5) in zmožnost prilagajanja procesom naročnika (m
= 4,3). Te štiri lastnosti so bile nadpovprečno ocenjene. Kot najmanj
pomembni lastnosti pa so ocenili zmožnost zagotavljanja celovitih
logističnih storitev (m = 3,4) ter prepoznano in močno blagovno
znamko izvajalca (m = 2,6) (slika 3.1). Anketiranci so se pri odgovorih
opredeljevali od 1 = povsem nepomembno do 5 = zelo pomembno.

V povprečju se anketiranci v največji meri strinjajo, da koristijo
oziroma bi koristili najem programske opreme z zagotovljeno pod-
poro (m = 3,7), izvajanje celovitih rešitev, prilagojenih uporabniku
(m = 3,6), ter e-arhiv in varovanje podatkov (m = 3,6). Te tri stori-

56
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63