Page 62 - Kavčič, Klemen, in Klemen Bončina, 2016. Načrtovanje organizacijske politike ob vključevanju zunanjega izvajanja dejavnosti. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 62
3 Empirična raziskava

Preglednica 3.2 Nadaljevanje s prejšnje strani

Panoga Prva Druga Tretja

N Druge raznovr- Ekspresni prevoz Transportna Skladiščenje z na-

stne poslovne de- tovora in pošiljk funkcija (načrto- črtovanjem dis-

javnosti (m = 4,3) vanje, organizira- tribucije in distri-

nje voznih redov) bucija (m = 3,1)

(m = 3,1)

S Druge dejavnosti Ekspresni prevoz Transportna Komisioniranje,

tovora in pošiljk funkcija (načrto- embaliranje in

(m = 4,4) vanje, organizira- priprava proizvo-

nje voznih redov) dov na transport

(m = 3,3) (m = 3,1)

Kot najpomembnejšo lastnost so v panogah C in H ocenili izvaja-
nje celovitih rešitev, prilagojenih uporabniku, v panogah F, N in S na-
jem programske opreme z zagotovljeno podporo, v panogi G e-arhiv
in varovanje podatkov, v panogah J in M pa zagotavljanje nadomest-
nih sistemskih kapacitet. Na drugo mesto so v panogah C, H in M
uvrstili najem programske opreme z zagotovljeno podporo, v pano-
gah F, N in S izvajanje celovitih rešitev, prilagojenih uporabniku, v
panogi G e-vročanje pošiljk in drugega dokumentarnega gradiva, v
panogi J pa najem strojne opreme z zagotovljeno podporo. Na tretje
mesto so v panogah C, H, M, N in S uvrstili e-arhiv in varovanje po-
datkov, v panogi F najem strojne opreme z zagotovljeno podporo, v
panogi G izvajanje celovitih rešitev, prilagojenih uporabniku, v pa-
nogi J pa najem programske opreme z zagotovljeno podporo (pre-
glednica 3.4).

Kot najpomembnejšo lastnost pri zunanjem izvajanju it storitev
so v panogah C, H, J, M in N navedli kakovost storitev, v panogah F, G
in S pa hitro in učinkovito odzivnost. Na drugo mesto so v panogah
C, J, M in N uvrstili hitro in učinkovito odzivnost, v panogah F in H
jamstvo in varnost podatkov, v panogah G in S pa kakovost storitev.
Na tretje mesto so v panogah C, M in N uvrstili jamstvo in varnost
podatkov, v panogi F kakovost storitev, v panogi G stroškovno učin-
kovitost, v panogi H hitro in učinkovito odzivnost, v panogah J in
S pa zmožnost prilagajanja poslovnim procesom naročnika (pregle-
dnica 3.5).

60
   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67