Page 63 - Kavčič, Klemen, in Klemen Bončina, 2016. Načrtovanje organizacijske politike ob vključevanju zunanjega izvajanja dejavnosti. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 63
Slovenske organizacije so naklonjene 3.1
Preglednica 3.3 Tri najpomembnejše lastnosti pri zunanjem izvajanju
logističnih storitev
Panoga Prva Druga Tretja
C Predelovalne de- Kakovost storitev Stroškovna učin- Hitra in učinko-
javnosti (m = 4,8) kovitost/ugodna vita odzivnost (m
cena (m = 4,8) = 4,8)
F Gradbeništvo Kakovost storitev Hitra in učinko- Zmožnost prila-
(m = 3,9) vita odzivnost (m gajanja procesom
= 3,9) naročnika (m =
3,6)
G Trgovina, vzdrže- Kakovost storitev Hitra in učinko- Stroškovna učin-
vanje in popravila (m = 5,0) vita odzivnost (m kovitost/ugodna
motornih vozil = 4,9) cena (m = 4,8)
H Promet in skladi- Hitra in učinko- Kakovost storitev Stroškovna učin-
ščenje vita odzivnost (m (m = 4,8) kovitost/ugodna
= 4,9) cena (m = 4,7)
J Informacijske in Kakovost storitev Zmožnost prila- Hitra in učinko-
komunikacijske (m = 4,8) gajanja procesom vita odzivnost (m
dejavnosti naročnika (m = = 4,6)
4,7)
M Strokovne, znan- Hitra in učinko- Stroškovna učin- Kakovost storitev
stvene in teh- vita odzivnost (m kovitost/ugodna (m = 4,6)
nične dejavnosti = 4,8) cena (m = 4,7)
N Druge raznovr- Kakovost storitev Hitra in učinko- Stroškovna učin-
stne poslovne de- (m = 4,5) vita odzivnost (m kovitost/ugodna
javnosti = 4,5) cena (m = 4,5)
S Druge dejavnosti Hitra in učinko- Kakovost storitev Stroškovna učin-
vita odzivnost (m (m = 4,7) kovitost/ugodna
= 4,9) cena (m = 4,6)
Da bi ugotovili ali je potreba po zunanjem izvajanju dejavnosti
logističnih in i t storitev je pri organizacijah visoko prisotna, smo
združili anketirance, ki so se s posamezno storitvijo strinjali (ocena
4) oziroma popolnoma strinjali (ocena 5), da jo koristijo oziroma na-
meravajo koristiti. Pri logističnih storitvah se je 77,6 anketirancev
strinjalo oziroma popolnoma strinjalo, da koristijo (oziroma bi ko-
ristili) ekspresni prevoz tovora in pošiljk, nekaj manj kot polovica
(46,8 ) pa, da koristijo (oziroma bi koristili) transportno funkcijo
(preglednica 3.6).
61
Preglednica 3.3 Tri najpomembnejše lastnosti pri zunanjem izvajanju
logističnih storitev
Panoga Prva Druga Tretja
C Predelovalne de- Kakovost storitev Stroškovna učin- Hitra in učinko-
javnosti (m = 4,8) kovitost/ugodna vita odzivnost (m
cena (m = 4,8) = 4,8)
F Gradbeništvo Kakovost storitev Hitra in učinko- Zmožnost prila-
(m = 3,9) vita odzivnost (m gajanja procesom
= 3,9) naročnika (m =
3,6)
G Trgovina, vzdrže- Kakovost storitev Hitra in učinko- Stroškovna učin-
vanje in popravila (m = 5,0) vita odzivnost (m kovitost/ugodna
motornih vozil = 4,9) cena (m = 4,8)
H Promet in skladi- Hitra in učinko- Kakovost storitev Stroškovna učin-
ščenje vita odzivnost (m (m = 4,8) kovitost/ugodna
= 4,9) cena (m = 4,7)
J Informacijske in Kakovost storitev Zmožnost prila- Hitra in učinko-
komunikacijske (m = 4,8) gajanja procesom vita odzivnost (m
dejavnosti naročnika (m = = 4,6)
4,7)
M Strokovne, znan- Hitra in učinko- Stroškovna učin- Kakovost storitev
stvene in teh- vita odzivnost (m kovitost/ugodna (m = 4,6)
nične dejavnosti = 4,8) cena (m = 4,7)
N Druge raznovr- Kakovost storitev Hitra in učinko- Stroškovna učin-
stne poslovne de- (m = 4,5) vita odzivnost (m kovitost/ugodna
javnosti = 4,5) cena (m = 4,5)
S Druge dejavnosti Hitra in učinko- Kakovost storitev Stroškovna učin-
vita odzivnost (m (m = 4,7) kovitost/ugodna
= 4,9) cena (m = 4,6)
Da bi ugotovili ali je potreba po zunanjem izvajanju dejavnosti
logističnih in i t storitev je pri organizacijah visoko prisotna, smo
združili anketirance, ki so se s posamezno storitvijo strinjali (ocena
4) oziroma popolnoma strinjali (ocena 5), da jo koristijo oziroma na-
meravajo koristiti. Pri logističnih storitvah se je 77,6 anketirancev
strinjalo oziroma popolnoma strinjalo, da koristijo (oziroma bi ko-
ristili) ekspresni prevoz tovora in pošiljk, nekaj manj kot polovica
(46,8 ) pa, da koristijo (oziroma bi koristili) transportno funkcijo
(preglednica 3.6).
61