Page 59 - Kavčič, Klemen, in Klemen Bončina, 2016. Načrtovanje organizacijske politike ob vključevanju zunanjega izvajanja dejavnosti. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 59
venske organizacije so naklonjene 3.1

Kakovost storitev 4,7 
Hitra in učinkovita odzivnost 4,7 
Garancija in varnost podatkov 4,6 
Zmožnost prilagajanja poslovnim procesom naročnika 4,5 
Stroškovna učinkovitost/ugodna cena 4,4 
Zmožnost zagotavljanja celovitih IT rešitev 4,0 
Sod. pri razvoju storitev in izdelkov naročnika outsourcinga 3,9 
Prepoznavna in močna blagovna znamka izvajalca 2,9 

Slika 3.2 Pomembne lastnosti pri zunanjem izvajanju i t storitev

tve so nadpovprečno ocenjene glede na povprečno strinjanje z vsemi
storitvami. Najmanj pa se strinjajo, da koristijo oziroma bi koristili
e-vročanje pošiljk in drugega dokumentarnega gradiva (m = 3,1) ter
digitaliziranje vhodne pošte in drugega dokumentarnega gradiva (m
= 3,1). Anketiranci so trditve označevali od 1 = sploh se ne strinjam
do 5 = popolnoma se strinjam.

V povprečju se zdita pri zunanjem izvajanju it storitev anketiran-
cem najpomembnejši kakovost storitev (m = 4,7) ter hitra in učinko-
vita odzivnost (m = 4,7). Nadpovprečno pomembni se jim zdijo še
jamstvo in varnost podatkov, zmožnost prilagajanja poslovnim pro-
cesom naročnika in stroškovna učinkovitost. Najmanj pomembni se
zdita anketirancem prepoznavnost in moč blagovne znamke izva-
jalca (m = 2,9) (slika 3.2). Anketiranci so se pri odgovorih opredelje-
vali od 1 = povsem nepomembno do 5 = zelo pomembno.

Zanimalo nas je tudi, katere zunanje storitve so pomembnejše v
posamezni panogi. V primerjavo smo vključili osem panog, ki so bile
med anketiranci zastopane v največji meri:

• C Predelovalne dejavnosti,
• F Gradbeništvo,
• G Trgovina, vzdrževanje in popravila motornih vozil,
• H Promet in skladiščenje,
• J Informacijske in komunikacijske dejavnosti,
• M Strokovne, znanstvene in tehnične dejavnosti,
• N Druge raznovrstne poslovne dejavnosti in
• S Druge dejavnosti.

Preverili smo, katere tri storitve so imele najvišjo povprečno stop-

57
   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64