Page 59 - Kavčič, Klemen, in Klemen Bončina, 2016. Načrtovanje organizacijske politike ob vključevanju zunanjega izvajanja dejavnosti. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 59
venske organizacije so naklonjene 3.1
Kakovost storitev 4,7
Hitra in učinkovita odzivnost 4,7
Garancija in varnost podatkov 4,6
Zmožnost prilagajanja poslovnim procesom naročnika 4,5
Stroškovna učinkovitost/ugodna cena 4,4
Zmožnost zagotavljanja celovitih IT rešitev 4,0
Sod. pri razvoju storitev in izdelkov naročnika outsourcinga 3,9
Prepoznavna in močna blagovna znamka izvajalca 2,9
Slika 3.2 Pomembne lastnosti pri zunanjem izvajanju i t storitev
tve so nadpovprečno ocenjene glede na povprečno strinjanje z vsemi
storitvami. Najmanj pa se strinjajo, da koristijo oziroma bi koristili
e-vročanje pošiljk in drugega dokumentarnega gradiva (m = 3,1) ter
digitaliziranje vhodne pošte in drugega dokumentarnega gradiva (m
= 3,1). Anketiranci so trditve označevali od 1 = sploh se ne strinjam
do 5 = popolnoma se strinjam.
V povprečju se zdita pri zunanjem izvajanju it storitev anketiran-
cem najpomembnejši kakovost storitev (m = 4,7) ter hitra in učinko-
vita odzivnost (m = 4,7). Nadpovprečno pomembni se jim zdijo še
jamstvo in varnost podatkov, zmožnost prilagajanja poslovnim pro-
cesom naročnika in stroškovna učinkovitost. Najmanj pomembni se
zdita anketirancem prepoznavnost in moč blagovne znamke izva-
jalca (m = 2,9) (slika 3.2). Anketiranci so se pri odgovorih opredelje-
vali od 1 = povsem nepomembno do 5 = zelo pomembno.
Zanimalo nas je tudi, katere zunanje storitve so pomembnejše v
posamezni panogi. V primerjavo smo vključili osem panog, ki so bile
med anketiranci zastopane v največji meri:
• C Predelovalne dejavnosti,
• F Gradbeništvo,
• G Trgovina, vzdrževanje in popravila motornih vozil,
• H Promet in skladiščenje,
• J Informacijske in komunikacijske dejavnosti,
• M Strokovne, znanstvene in tehnične dejavnosti,
• N Druge raznovrstne poslovne dejavnosti in
• S Druge dejavnosti.
Preverili smo, katere tri storitve so imele najvišjo povprečno stop-
57
Kakovost storitev 4,7
Hitra in učinkovita odzivnost 4,7
Garancija in varnost podatkov 4,6
Zmožnost prilagajanja poslovnim procesom naročnika 4,5
Stroškovna učinkovitost/ugodna cena 4,4
Zmožnost zagotavljanja celovitih IT rešitev 4,0
Sod. pri razvoju storitev in izdelkov naročnika outsourcinga 3,9
Prepoznavna in močna blagovna znamka izvajalca 2,9
Slika 3.2 Pomembne lastnosti pri zunanjem izvajanju i t storitev
tve so nadpovprečno ocenjene glede na povprečno strinjanje z vsemi
storitvami. Najmanj pa se strinjajo, da koristijo oziroma bi koristili
e-vročanje pošiljk in drugega dokumentarnega gradiva (m = 3,1) ter
digitaliziranje vhodne pošte in drugega dokumentarnega gradiva (m
= 3,1). Anketiranci so trditve označevali od 1 = sploh se ne strinjam
do 5 = popolnoma se strinjam.
V povprečju se zdita pri zunanjem izvajanju it storitev anketiran-
cem najpomembnejši kakovost storitev (m = 4,7) ter hitra in učinko-
vita odzivnost (m = 4,7). Nadpovprečno pomembni se jim zdijo še
jamstvo in varnost podatkov, zmožnost prilagajanja poslovnim pro-
cesom naročnika in stroškovna učinkovitost. Najmanj pomembni se
zdita anketirancem prepoznavnost in moč blagovne znamke izva-
jalca (m = 2,9) (slika 3.2). Anketiranci so se pri odgovorih opredelje-
vali od 1 = povsem nepomembno do 5 = zelo pomembno.
Zanimalo nas je tudi, katere zunanje storitve so pomembnejše v
posamezni panogi. V primerjavo smo vključili osem panog, ki so bile
med anketiranci zastopane v največji meri:
• C Predelovalne dejavnosti,
• F Gradbeništvo,
• G Trgovina, vzdrževanje in popravila motornih vozil,
• H Promet in skladiščenje,
• J Informacijske in komunikacijske dejavnosti,
• M Strokovne, znanstvene in tehnične dejavnosti,
• N Druge raznovrstne poslovne dejavnosti in
• S Druge dejavnosti.
Preverili smo, katere tri storitve so imele najvišjo povprečno stop-
57