Page 60 - Kavčič, Klemen, in Klemen Bončina, 2016. Načrtovanje organizacijske politike ob vključevanju zunanjega izvajanja dejavnosti. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 60
3 Empirična raziskava

Preglednica 3.1 Stopnja strinjanja s koriščenjem logističnih in i t storitev
po skupinah

Storitve () ()

Skladiščenje , ,

Skladiščenje z načrtovanjem distribucije in distribucija , ,

Komisioniranje, embaliranje in priprava proizvodov na transport , ,

Transportna funkcija (planiranje, organiziranje voznih redov) , ,

Izvajanje celovitih rešitev v sklopu oskrbnih verig , ,

Ekspresni prevoz tovora in pošiljk , ,

E-arhiv in varovanje podatkov , ,

Digitaliziranje vhodne pošte in drugega dokumentarnega gradiva , ,

Zagotavljanje nadomestnih sistemskih kapacitet , ,

E-vročanje pošiljk in drugega dokumentarnega gradiva , ,

Izvajanje celovitih rešitev prilagojenih uporabniku , ,

Najem strojne opreme z zagotovljeno podporo , ,

Najem programske opreme z zagotovljeno podporo , ,

op om b e (1) potrebujejo, (2) ne potrebujejo.

njo strinjanja pri vprašanju o koriščenju storitev. V vseh primer-
janih panogah so anketiranci kot najpomembnejšo storitev ocenili
ekspresni prevoz tovora in pošiljk, le v panogi J (informacijske in
komunikacijske dejavnosti) so kot najpomembnejšo storitev ocenili
transportno funkcijo. Na drugo mesto so v vseh dejavnostih uvrstili
transportno funkcijo, le v panogi J je bil to ekspresni prevoz tovora
in pošiljk. V panogi J je torej na prvih dveh mestih ravno obraten vr-
stni red storitev kot v ostalih primerjanih panogah. Na tretje mesto
so v največ panogah (C, F, H, J in M) uvrstili izvajanje celovitih re-
šitev v sklopu oskrbnih verig, v panogi G so na tretje mesto uvrstili
skladiščenje, v panogi N skladiščenje z načrtovanjem distribucije in
distribucijo, v panogi S pa komisioniranje, embaliranje in pripravo
proizvodov na transport (preglednica 3.2).

Kot najpomembnejšo lastnost pri zunanjem izvajanju logističnih
storitev so v panogah C, F, G, J in N ocenili kakovost storitev, v pa-
nogah H, M in S pa hitro in učinkovito odzivnost. Kot drugo najpo-
membnejšo lastnost so v panogah C in M ocenili stroškovno učinko-
vitost, v panogah F, G in N hitro in učinkovito odzivnost, v panogah

58
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65