Page 61 - Kavčič, Klemen, in Klemen Bončina, 2016. Načrtovanje organizacijske politike ob vključevanju zunanjega izvajanja dejavnosti. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 61
Slovenske organizacije so naklonjene 3.1
Preglednica 3.2 Tri najpomembnejše logistične storitve po panogah
Panoga Prva Druga Tretja
C Predelovalne de- Ekspresni prevoz Transportna Izvajanje celo-
javnosti tovora in pošiljk funkcija (načrto- vitih rešitev v
(m = 4,0) vanje, organizira- sklopu oskrbnih
nje voznih redov) verig (m = 2,7)
(m = 2,8)
F Gradbeništvo Ekspresni prevoz Transportna Izvajanje celo-
tovora in pošiljk funkcija (načrto- vitih rešitev v
(m = 3,5) vanje, organizira- sklopu oskrbnih
nje voznih redov) verig (m = 2,4)
(m = 3,0)
G Trgovina, vzdrže- Ekspresni prevoz Transportna Skladiščenje (m =
vanje in popravila tovora in pošiljk funkcija (načrto- 2,9)
motornih vozil (m = 3,8) vanje, organizira-
nje voznih redov)
(m = 3,0)
H Promet in skladi- Ekspresni prevoz Transportna Izvajanje celo-
ščenje tovora in pošiljk funkcija (načrto- vitih rešitev v
(m = 4,4) vanje, organizira- sklopu oskrbnih
nje voznih redov) verig (m = 3,7)
(m = 3,7)
J Informacijske in Transportna Ekspresni prevoz Izvajanje celo-
komunikacijske funkcija (načrto- tovora in pošiljk vitih rešitev v
dejavnosti vanje, organizira- (m = 3,3) sklopu oskrbnih
nje voznih redov) verig (m = 2,6)
(m = 3,4)
M Strokovne, znan- Ekspresni prevoz Transportna Izvajanje celo-
stvene in teh- tovora in pošiljk funkcija (načrto- vitih rešitev v
nične dejavnosti (m = 4,6) vanje, organizira- sklopu oskrbnih
nje voznih redov) verig (m = 2,2)
(m = 3,1)
Nadaljevanje na naslednji strani
H in S kakovost storitev, v panogi J pa zmožnost prilagajanja pro-
cesom naročnika. Kot tretjo najpomembnejšo lastnost pri izvajanju
logističnih storitev so v panogah C in J navedli hitro in učinkovito
odzivnost, v panogi F zmožnost prilagajanja procesom naročnika, v
panogah G, H, N in S stroškovno učinkovitost, v panogi M pa kako-
vost storitev (preglednica 3.3).
59
Preglednica 3.2 Tri najpomembnejše logistične storitve po panogah
Panoga Prva Druga Tretja
C Predelovalne de- Ekspresni prevoz Transportna Izvajanje celo-
javnosti tovora in pošiljk funkcija (načrto- vitih rešitev v
(m = 4,0) vanje, organizira- sklopu oskrbnih
nje voznih redov) verig (m = 2,7)
(m = 2,8)
F Gradbeništvo Ekspresni prevoz Transportna Izvajanje celo-
tovora in pošiljk funkcija (načrto- vitih rešitev v
(m = 3,5) vanje, organizira- sklopu oskrbnih
nje voznih redov) verig (m = 2,4)
(m = 3,0)
G Trgovina, vzdrže- Ekspresni prevoz Transportna Skladiščenje (m =
vanje in popravila tovora in pošiljk funkcija (načrto- 2,9)
motornih vozil (m = 3,8) vanje, organizira-
nje voznih redov)
(m = 3,0)
H Promet in skladi- Ekspresni prevoz Transportna Izvajanje celo-
ščenje tovora in pošiljk funkcija (načrto- vitih rešitev v
(m = 4,4) vanje, organizira- sklopu oskrbnih
nje voznih redov) verig (m = 3,7)
(m = 3,7)
J Informacijske in Transportna Ekspresni prevoz Izvajanje celo-
komunikacijske funkcija (načrto- tovora in pošiljk vitih rešitev v
dejavnosti vanje, organizira- (m = 3,3) sklopu oskrbnih
nje voznih redov) verig (m = 2,6)
(m = 3,4)
M Strokovne, znan- Ekspresni prevoz Transportna Izvajanje celo-
stvene in teh- tovora in pošiljk funkcija (načrto- vitih rešitev v
nične dejavnosti (m = 4,6) vanje, organizira- sklopu oskrbnih
nje voznih redov) verig (m = 2,2)
(m = 3,1)
Nadaljevanje na naslednji strani
H in S kakovost storitev, v panogi J pa zmožnost prilagajanja pro-
cesom naročnika. Kot tretjo najpomembnejšo lastnost pri izvajanju
logističnih storitev so v panogah C in J navedli hitro in učinkovito
odzivnost, v panogi F zmožnost prilagajanja procesom naročnika, v
panogah G, H, N in S stroškovno učinkovitost, v panogi M pa kako-
vost storitev (preglednica 3.3).
59