Page 64 - Kavčič, Klemen, in Klemen Bončina, 2016. Načrtovanje organizacijske politike ob vključevanju zunanjega izvajanja dejavnosti. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 64
3 Empirična raziskava

Preglednica 3.4 Tri najpomembnejše i t storitve po panogah

Panoga Prva Druga Tretja

C Predelovalne de- Izvajanje celovi- Najem program- E-arhiv in varo-

javnosti tih rešitev, prila- ske opreme z za- vanje podatkov

gojenih uporab- gotovljeno pod- (m = 3,6)

niku (m = 3,7) poro (m = 3,7)

F Gradbeništvo Najem program- Izvajanje celovi- Najem strojne
ske opreme z za- tih rešitev, prila- opreme z zago-
gotovljeno pod- gojenih uporab- tovljeno podporo
poro (m = 3,9) niku (m = 3,7) (m = 3,7)

G Trgovina, vzdrže- E-arhiv in varo- E-vročanje po- Izvajanje celovi-
vanje in popravila vanje podatkov šiljk in drugega tih rešitev, prila-
motornih vozil (m = 4,3) dokumentarnega gojenih uporab-
gradiva (m = 3,7) niku (m = 3,7)

H Promet in skladi- Izvajanje celovi- Najem program- E-arhiv in varo-
ske opreme z za- vanje podatkov
ščenje tih rešitev, prila- gotovljeno pod- (m = 3,8)
poro (m = 4,0)
gojenih uporab-

niku (m = 4,0)

J Informacijske in Zagotavljanje na- Najem strojne Najem program-

komunikacijske domestnih sis- opreme z zago- ske opreme z za-

dejavnosti temskih kapaci- tovljeno podporo gotovljeno pod-

tet (m = 4,0) (m = 3,8) poro (m = 3,6)

M Strokovne, znan- Zagotavljanje na- Najem program- E-arhiv in varo-
stvene in teh- domestnih sis- ske opreme z za- vanje podatkov
nične dejavnosti temskih kapaci- gotovljeno pod- (m = 3,3)
tet (m = 3,6) poro (m = 3,4)

Nadaljevanje na naslednji strani

Da koristijo oziroma bi koristili najem programske opreme z za-
gotovljeno podporo, se strinja oziroma popolnoma strinja 68,5 
anketirancev, za izvajanje celovitih rešitev, prilagojenih uporab-
niku, 63,1 , za e-arhiv in varovanje podatkov pa 62,1 . Nekaj manj
kot polovica anketirancev koristi oziroma bi koristila najem strojne
opreme z zagotovljeno podporo (49,6 ) in zagotavljanje nadomest-
nih sistemskih kapacitet (47,0 ) (preglednica 3.7).

Ugotovili smo, da je pri logističnih storitvah pri skoraj polovici
oziroma več kot polovici anketirancev prisotna potreba po dveh od
šestih storitev, pri it storitvah pa pri petih od sedmih storitev. Sku-
pno je torej potreba pri skoraj ali več kot polovici anketirancev pri-

62
   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69