Page 43 - Bizjak, Marina. 2020. Petje v obdobju mutacije. Akademija za glasbo Univerze v Ljubljani, Založba Univerze na Primorskem, Koper, Ljubljana.
P. 43
Notni zapis 22. 43
Prirejeno po Titze 1996, 2001: str. 51–52; 2002: str. 330;
Williams, 2013: str. 96.
Vaja 3
Dihamo skozi nos, kot da vdihujemo prijetno aromo (ustnici sta zapr-
ti). Pri izvajanju vaje »m« in »n« se zavedamo občutka resonance v pre-
delu nosne votline. Pozorni smo na morebitno napetost v jeziku, čelju-
sti in mehkem nebu.
Notni zapis 23.
Vir: Bizjak, 2017: str. 70.
Vaja 4
Vajo lahko uporabimo tudi za doseganje legato petja.
Notni zapis 24.
Vir: Bizjak, 2017: str. 70.
primeri vokalno-tehničnih vaj
Prirejeno po Titze 1996, 2001: str. 51–52; 2002: str. 330;
Williams, 2013: str. 96.
Vaja 3
Dihamo skozi nos, kot da vdihujemo prijetno aromo (ustnici sta zapr-
ti). Pri izvajanju vaje »m« in »n« se zavedamo občutka resonance v pre-
delu nosne votline. Pozorni smo na morebitno napetost v jeziku, čelju-
sti in mehkem nebu.
Notni zapis 23.
Vir: Bizjak, 2017: str. 70.
Vaja 4
Vajo lahko uporabimo tudi za doseganje legato petja.
Notni zapis 24.
Vir: Bizjak, 2017: str. 70.
primeri vokalno-tehničnih vaj