Page 44 - Bizjak, Marina. 2020. Petje v obdobju mutacije. Akademija za glasbo Univerze v Ljubljani, Založba Univerze na Primorskem, Koper, Ljubljana.
P. 44
Vaja 5
Vajo lahko uporabimo tudi za doseganje legato petja.
Notni zapis 25.
Vir: Bizjak, 2017: str. 70.
Vaja 6
Vdihnemo skozi nos, kot da bi vonjali različne okuse, in zamrmramo.
Mrmramo brez napetosti v jeziku, na mehkem nebu ali čeljusti. Vajo lah-
ko uporabimo tudi za doseganje legato petja.
44
Notni zapis 26.
Prirejeno po Miller, 1986: str. 90.
Vaja 7
Vajo lahko uporabimo tudi za doseganje legato petja.
Notni zapis 27.
Vir: Bizjak, 2017: str. 71.
Vaja 8
Vzorec izvajamo po poltonih navzgor do f1 nato navzdol do h. Vajo lah-
ko izvajamo v zaporedju 1-2-3-4-3-2-1 na »m-a«, »m-o« in »m-u«. Po-
skušamo doseči povezavo med zvenom nosnikov in vokalov, predvsem
izenačiti »visok« občutek resonančnih odbojev.
petje v obdobju mutacije
Vajo lahko uporabimo tudi za doseganje legato petja.
Notni zapis 25.
Vir: Bizjak, 2017: str. 70.
Vaja 6
Vdihnemo skozi nos, kot da bi vonjali različne okuse, in zamrmramo.
Mrmramo brez napetosti v jeziku, na mehkem nebu ali čeljusti. Vajo lah-
ko uporabimo tudi za doseganje legato petja.
44
Notni zapis 26.
Prirejeno po Miller, 1986: str. 90.
Vaja 7
Vajo lahko uporabimo tudi za doseganje legato petja.
Notni zapis 27.
Vir: Bizjak, 2017: str. 71.
Vaja 8
Vzorec izvajamo po poltonih navzgor do f1 nato navzdol do h. Vajo lah-
ko izvajamo v zaporedju 1-2-3-4-3-2-1 na »m-a«, »m-o« in »m-u«. Po-
skušamo doseči povezavo med zvenom nosnikov in vokalov, predvsem
izenačiti »visok« občutek resonančnih odbojev.
petje v obdobju mutacije