Page 41 - Bizjak, Marina. 2020. Petje v obdobju mutacije. Akademija za glasbo Univerze v Ljubljani, Založba Univerze na Primorskem, Koper, Ljubljana.
P. 41
Notni zapis 17.
Prirejeno po Cooksey, 1992: str. 51; Miller, 1986, str. 13.
b.
Notni zapis 18. 41
Prirejeno po Miller, 1986: str. 11.
Vaja 4
Samoglasnik (a, e, i, o, u) trikrat zapojemo na istem tonu, pri čemer
naj bo cilj pravi zastavek. Ton naj bo skozi celotno frazo podprt in svo-
boden. Vaja predstavlja kombinirano vajo za zastavek in legato petje (v
hitrem tempu celo za agilnost glasu).
Notni zapis 19.
Prirejeno po Williams, 2013: str. 97.
Vaja 5
Vajo izvajamo staccato na kateri koli samoglasnik. Cilj vaje je pravi za-
stavek, ki je posledica hitrega približevanja glasilk na posameznih tonih.
primeri vokalno-tehničnih vaj
Prirejeno po Cooksey, 1992: str. 51; Miller, 1986, str. 13.
b.
Notni zapis 18. 41
Prirejeno po Miller, 1986: str. 11.
Vaja 4
Samoglasnik (a, e, i, o, u) trikrat zapojemo na istem tonu, pri čemer
naj bo cilj pravi zastavek. Ton naj bo skozi celotno frazo podprt in svo-
boden. Vaja predstavlja kombinirano vajo za zastavek in legato petje (v
hitrem tempu celo za agilnost glasu).
Notni zapis 19.
Prirejeno po Williams, 2013: str. 97.
Vaja 5
Vajo izvajamo staccato na kateri koli samoglasnik. Cilj vaje je pravi za-
stavek, ki je posledica hitrega približevanja glasilk na posameznih tonih.
primeri vokalno-tehničnih vaj