Page 95 - Uran Maravić, Maja. 2017. Ocenjevanje kakovosti v gostinstvu. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 95
rezultati
no spremljanje kakovosti v restavracijah, tudi v ruralnem okolju. Verjamemo, da je predsta-
vljena raziskava del odgovora na vprašanje, kako.

Omejitev raziskave (in projekta) je zaenkrat majhno število sodelujočih ponudni-
kov ter izvajanje projekta le v osrednjeslovenski regiji. Implementacija enotne metodologi-
je spremljanja kakovosti predstavlja pilotni projekt na trgu prehrambnega gostinstva v RS,
ki lahko znatno pripomore k izboljšanju kakovosti ponudbe gostinskih storitev, tudi z vidi-
ka implementacije metodologije za sistematično spremljanje (benchmarking) kakovosti po-
nudbe na trgu komercialnega prehrambnega gostinstva. Metodologija managerjem gostin-
skih prehrambnih obratov lahko služi tudi kot inštrument za samoevalvacijo in primerjavo
s konkurenčnimi obrati.

Smiselno bi bilo podrobneje raziskati, ali prihaja do razlik v zagotavljanju in vredno-
tenju kakovosti med obrati, ki poslujejo v sklopu nastanitvenih obratov, in komercialnimi
obrati odprtega tipa, ki samostojno poslujejo na trgu prehrambnega gostinstva. Raziskavo
bi bilo, s ciljem zmanjševanja razvojnih razlik, smiselno nadgraditi tudi s primerjalno ana-
lizo dejanskih poslovnih izidov obratov (bilanco uspeha).

Izdelana metodologija lahko pripomore tudi k izboljšanju regionalnih politik in po-
litik razvoja podeželja ter s tem k zmanjšanju razlik v razvoju med posameznimi območji
ali regijami.

95
   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100