Page 97 - Uran Maravić, Maja. 2017. Ocenjevanje kakovosti v gostinstvu. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 97
aziskava mnenj o sistemih ocenjevanja restavracij

Z namenom pridobitve boljšega vpogleda v mnenja gostincev in ocenjevalcev restavracij
v Sloveniji smo izvedli raziskavo mnenj o različnih sistemih ocenjevanja restavracij in nji-
hovih elementih. Namensko smo izbrali vidne predstavnike gostincev in stroke ter z njimi
opravili strukturirani intervju. Intervjuirali smo kuharske mojstre in gostince ter poznaval-
ce področja ocenjevanja restavracij:
– Ano Roš, Hiša Franko;
– Igorja Jagodica, restavracija Strelec;
– Uroša Fakuča, restavracija Dam,
– Marcelo Klofutar in Uroša Štefelina, Vila Podvin;
– Marka Pavčnika, restavracija Pavus Laško;
– Jorga Zupana, Atelje;
– Miho Dolinarja, Milka Jasna;
– Kajo Sajovic, novinarko Radiotelevizije Slovenije;
– mag. Heleno Cvikl, direktorico Višje šole za gostinstvo in turizem Maribor;
– Srečka Kokliča, Turistično gostinska zbornica Slovenije.

Z vsakim od intervjuvancev je intervju trajal približno eno uro. Vsakega smo zastavi-
li naslednja vprašanja:
1. Katera so za vas najpomembnejša mednarodna ocenjevanja restavracij?
2. Bi morali biti kriteriji ocenjevanja javni?
3. Naj se zajeme samo hrana ali tudi storitev in ambient?
4. Kdo bi moral ocenjevati, gosti ali strokovnjaki? Mešano?
5. Ali naj bo ocenjevanje anonimno po principu skritega gosta?
6. Ali naj se v ocenjevanje zajeme samo vrhunske ali vse?
7. Kako pogosto naj se ocenjuje?
8. Kaj bi morala država narediti za razvoj tega področja?
9. Kaj lahko naredijo podjetniki sami?
10. Ali bi bilo smiselno imeti nacionalno ocenjevanje restavracij?

97
   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102