Page 216 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 216
ikovno izobraževanje in podjetja
Preglednica 12: Samoocena znanja posameznega jezika na delovnem mestu

Mean (M) N Std. deviation (SD)

Angleški jezik 3,61 169 0,803

Nemški jezik 3,35 135 0,995

Francoski jezik 3,00 8 1,069

Italijanski jezik 2,56 9 0,882

Drug jezik 3,87 47 0,612

Pri svojem delu zaposleni pogrešajo dodatno znanje tujih jezikov.
Tako meni dobra tretjina anketirancev (35,7  %), pri tem jih pri svojem
delu največ pogreša znanje ruskega, nemškega, španskega in italijanske-
ga jezika, pri posameznikih se pojavlja tudi potreba po znanju angleške-
216 ga, češkega in arabskega jezika.

Slika 18: Deleži zaposlenih, ki pri svojem delu pogrešajo znanje tujih jezikov

Na osnovi predstavljenih rezultatov zgornje analize H1 potrdimo –
znanje tujih jezikov je v izvozno usmerjenih podjetjih na območju Dra-
vinjske doline pomembno.

Druga hipoteza (H2)
Podjetja, ki delujejo na področju Dravinjske doline, aktivno podpirajo za-
poslene pri njihovem dodatnem jezikovnem izobraževanju.

Hipotezo H2 smo preverjali s tremi vprašanji, ki zajemajo: (i) splošen
pomen, ki ga pripisujejo zaposleni dodatnemu jezikovnemu izobraževa-
nju; (ii) podporo podjetja dodatnemu jezikovnemu izobraževanju svojih
zaposlenih in (iii) udeležbo zaposlenih na dodatnih jezikovnih izobraže-
vanjih v zadnjih dveh letih.
   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221