Page 292 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 292
Jezikovno izobraževanje in podjetja

Slika 5: Odgovori anketirancev v povezavi z učenjem tujih jezikov med šolanjem v odstot-
kih

292
Zanimalo nas je tudi, katere jezike so se anketiranci učili tekom re-

dnega šolanja. Kar 99 % anketiranih se je učilo angleščino, na drugem
mestu je nemščina z 62 %, na tretjem srbohrvaščina s 36 %, na četrtem ita-
lijanščina z 21 %, na petem francoščina s 15 %, na šestem španščina s 7 %,
ruščine sta se učila 2 %, latinščine se je učilo 1,5 % anketiranih, prav tako
nizozemščine, najmanj ljudi, le 1 %, se je učilo bolgarščine.

Če torej sklenemo: skoraj vsi anketirani so se učili angleškega jezika,
kar, glede na to, da angleščina predstavlja globalni jezik, ni presenetljivo;
dve tretjini sta se učili nemščine in dobra tretjina srbohrvaščine. Osta-
lih jezikov se anketirani niso učili v tako velikem številu kot angleščino,
nemščino in srbohrvaščino.

Slika 6: Odgovori anketirancev v povezavi z jezikovnim izobraževanjem izven rednega šola-
nja v odstotkih

Rezultati vprašanja, ki sledi, so za nas najpomembnejši. Zanimalo nas
je namreč, koliko anketiranih se je jezikovno izobraževalo izven rednega
šolanja. Kar 69 % anketiranih, torej več kot dve tretjini, se je izven šolanja
   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296   297