Page 297 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 297
Vseživljenjsko jezikovno izobraževanje za 21. stoletje
preko spleta 35 % anketiranih oz. dobra tretjina, 65 % oz. slabi dve tretji-
ni pa ne.
297
Slika 13: Odgovori anketirancev glede nejezikovnega ali jezikovnega izobraževanja prek
spleta
Slika 14: Odgovori anketirancev v odstotkih glede učenja tujih jezikov prek spleta ali s po-
močjo avdiovizualnih pripomočkov (CD-rom, kaseta, video itd.) v odstotkih
S tem vprašanjem smo želeli izvedeti, ali se anketiranci tujih jezikov
kdaj učijo preko spleta ali s pomočjo avdiovizualnih pripomočkov (CD-
-rom, kaseta, video). 53 % odstotkov anketiranih se je že učilo tujih jezi-
kov prek spleta ali s pomočjo avdiovizualnih pripomočkov, 47 % pa ne.
Zanimalo nas je tudi, ali se naši anketiranci kdaj učijo tujih jezikov
sami, brez učiteljev, doma. Takšnih je kar 67 %, ostali, tj. 33 %, pa se ne
učijo neorganizirano.
preko spleta 35 % anketiranih oz. dobra tretjina, 65 % oz. slabi dve tretji-
ni pa ne.
297
Slika 13: Odgovori anketirancev glede nejezikovnega ali jezikovnega izobraževanja prek
spleta
Slika 14: Odgovori anketirancev v odstotkih glede učenja tujih jezikov prek spleta ali s po-
močjo avdiovizualnih pripomočkov (CD-rom, kaseta, video itd.) v odstotkih
S tem vprašanjem smo želeli izvedeti, ali se anketiranci tujih jezikov
kdaj učijo preko spleta ali s pomočjo avdiovizualnih pripomočkov (CD-
-rom, kaseta, video). 53 % odstotkov anketiranih se je že učilo tujih jezi-
kov prek spleta ali s pomočjo avdiovizualnih pripomočkov, 47 % pa ne.
Zanimalo nas je tudi, ali se naši anketiranci kdaj učijo tujih jezikov
sami, brez učiteljev, doma. Takšnih je kar 67 %, ostali, tj. 33 %, pa se ne
učijo neorganizirano.