Page 295 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 295
Vseživljenjsko jezikovno izobraževanje za 21. stoletje

dobra četrtina, 15 % oz. dobra osmina anketiranih se izobražuje zato, ker
to od njih zahteva delovno mesto. 6 % se zdi dodatno jezikovno izobraže-
vanje nuja zaradi migracijskih sprememb, 4 % anketirancev se izobražu-
jejo zaradi ugodnosti, ki jih zaradi izobraževanja pridobijo v službi, 6 %
anketirancev pa je označilo odgovor »Drugo« in podalo svoje odgovo-
re. Od teh en pravi, da je razlog za jezikovno izobraževanje ta: »da lažje
komuniciram s prijatelji«, drugi pravi, da je razlog: »ker imam prijatelje
v državah, čigar jezikov se učim«, tretji pa: »ker je večina znanja na inter-
netu v angleščini«.

295

Slika 10: Odgovori anketirancev v povezavi z razlogi za trenutno dodatno jezikovno izobra-
ževanje v odstotkih

Anketirance smo vprašali, ali bi se več jezikovno izobraževali, če bi iz-
obraževanje potekalo v okviru delovnega časa. Kar 83 % odstotkov anke-
tiranih (oz. dobre štiri petine) bi se jezikovno izobraževalo, če bi izobra-
ževanje potekalo v okviru delovnega časa, le 17 % pa se ne bi več dodatno
izobraževalo, tudi če bi bilo to v okviru dodatnega delovnega časa.

Pri tem vprašanju se nam je porodilo vprašanje, ali se tisti anketiran-
ci, ki se ne bi dodatno izobraževali, tudi če bi to potekalo tekom delovne-
ga časa, že jezikovno izobražujejo in to ne bi imelo vpliva, ali se sploh ne
izobražujejo.
   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300