Page 296 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 296
Jezikovno izobraževanje in podjetja

Slika 11: Odgovori v povezavi s tem, ali bi se anketiranci več jezikovno izobraževali, če bi izo-
braževanje potekalo v okviru delovnega časa, v odstotkih

296

Slika 12: Odgovori anketirancev v povezavi z udeležbo na drugih izobraževanjih, ki niso jezi-
kovna, npr. slikarstvo, kuhanje, umetnostna zgodovina ipd.

Z anketnim vprašalnikom smo pridobili tudi podatke o tem, ali se
anketiranci udeležujejo tudi drugih izobraževanj, ne le jezikovnih. 24 %
oz. četrtina anketiranih se drugih izobraževanj udeležuje, 41 % anketira-
nih se jih ne, 34 % se jih sedaj ne, v preteklosti pa se jih je.

Največji delež tako predstavljajo tisti, ki se drugih izobraževanj ne
udeležujejo; če namreč seštejemo tiste, ki se niso nikoli udeleževali dru-
gih izobraževanj, in tiste, ki se jih trenutno ne udeležujejo, lahko ugoto-
vimo, da se kar 75 % oz. tri četrtine anketirancev trenutno ne izobražuje.

Glede na hiter razvoj e-izobraževanja, o čemer smo med drugim pisa-
li v teoretičnem delu, nas je zanimalo, ali se anketiranci kdaj izobražujejo
preko spleta. Pri tem se nismo osredotočali le na jezikovno izobraževanje,
ampak na vse vrste izobraževanja. Ugotovili smo, da se je izobraževalo
   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301