Page 298 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 298
Jezikovno izobraževanje in podjetja

Slika 15: Odgovori anketirancev v povezavi z učenjem tujih jezikov ali česarkoli drugega ne-
organizirano, sami, brez učitelja, doma v odstotkih

298

Slika 16: Odgovori anketirancev v povezavi z nadaljnjim študijem v prihodnosti na višji sto-
pnji, kot so jo dosegli, v odstotkih

Zanimalo nas je tudi, ali bi si anketiranci v prihodnosti želeli dose-
či višjo stopnjo izobrazbe, kot jo imajo sedaj. 34 % anketiranih si to želi,
27 % si tega ne želi, 27 % pa bi se za to morda odločilo, morda pa tudi ne.

Želeli smo izvedeti tudi, kakšen pomen anketiranci pripisujejo vseži-
vljenjskemu izobraževanju. Kar slabi dve tretjini anketiranih (61 %) vse-
življenjskemu jezikovnemu izobraževanju pripisujeta velik pomen. 35 %
anketiranih vseživljenjskemu izobraževanju pripisuje srednji pomen, 4
% anketiranih pa je označilo odgovor Drugo. Nihče od anketiranih ne
meni, da je vseživljenjsko izobraževanje povsem nepomembno ali da je
njegov pomen nizek.

Dva anketirana sta odgovorila z možnostjo drugo, in sicer en pravi,
da je pomen vseživljenjskega izobraževanja »ogromen«, drugi anketirani
pa pravi: »sem jezikoslovka, jezik pa je živa stvar, ki se vseskozi spreminja,
   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303