Page 42 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 42
Jezikovno izobraževanje in podjetja
tij, kar 23, jih sodeluje z Nemčijo, sledi Hrvaška, s katero sodeluje 13 pod-
jetij, Italija in Avstrija, s katerima sodeluje 10 podjetij ter Srbija, s katero
sodeluje devet podjetij. Podjetja poleg teh držav sodelujejo tudi z Ameri-
ko, s Francijo, Švedsko, z Bosno in Hercegovino, s Poljsko, z Veliko Brita-
nijo, Nizozemsko, Belgijo, Madžarsko, Rusijo, s Češko, Kitajsko, Turčijo,
Švico, z Romunijo, Japonsko, s Korejo, Španijo, Singapurjem, Ciprom, z
Ukrajino in Arabskimi emirati.
Peto vprašanje: »Ali menite, da ste že izgubili kakšen posel zaradi
pomanjkanja jezikovnega znanja?«
Možna odgovora pri tem vprašanju sta bila da ali ne. Iz slike 3 je raz-
vidno, da je odgovor ne izbralo kar 54 (91,5 %) anketiranih podjetij, ki
menijo, da zaradi pomanjkanja jezikovnega znanja še nikoli niso izgubi-
42 li (mednarodnega) posla. Za odgovor da, se je odločilo pet (8,5 %) anke-
tiranih podjetij.
Slika 3: Pretekla izguba posla podjetja zaradi pomanjkanja jezikovnega znanja
Šesto vprašanje: »Kako pomembno se vam zdi znanje tujih jezikov
(oziroma vsaj enega tujega jezika) v vašem podjetju?«
Odgovore na zastavljeno vprašanje prikazuje slika 4. Izmed podanih
odgovorov zelo pomembno, pomembno in nepomembno, je kar 47 (80 %)
podjetij izbralo odgovor zelo pomembno. Za odgovor pomembno, se je
odločilo ostalih 12 (20 %) anketiranih podjetij. Odgovor nepomembno,
ni izbralo nobeno podjetje. Iz tega lahko sklepamo, da slovenska podjetja
pri svojem poslovanju potrebujejo jezikovno znanje.
tij, kar 23, jih sodeluje z Nemčijo, sledi Hrvaška, s katero sodeluje 13 pod-
jetij, Italija in Avstrija, s katerima sodeluje 10 podjetij ter Srbija, s katero
sodeluje devet podjetij. Podjetja poleg teh držav sodelujejo tudi z Ameri-
ko, s Francijo, Švedsko, z Bosno in Hercegovino, s Poljsko, z Veliko Brita-
nijo, Nizozemsko, Belgijo, Madžarsko, Rusijo, s Češko, Kitajsko, Turčijo,
Švico, z Romunijo, Japonsko, s Korejo, Španijo, Singapurjem, Ciprom, z
Ukrajino in Arabskimi emirati.
Peto vprašanje: »Ali menite, da ste že izgubili kakšen posel zaradi
pomanjkanja jezikovnega znanja?«
Možna odgovora pri tem vprašanju sta bila da ali ne. Iz slike 3 je raz-
vidno, da je odgovor ne izbralo kar 54 (91,5 %) anketiranih podjetij, ki
menijo, da zaradi pomanjkanja jezikovnega znanja še nikoli niso izgubi-
42 li (mednarodnega) posla. Za odgovor da, se je odločilo pet (8,5 %) anke-
tiranih podjetij.
Slika 3: Pretekla izguba posla podjetja zaradi pomanjkanja jezikovnega znanja
Šesto vprašanje: »Kako pomembno se vam zdi znanje tujih jezikov
(oziroma vsaj enega tujega jezika) v vašem podjetju?«
Odgovore na zastavljeno vprašanje prikazuje slika 4. Izmed podanih
odgovorov zelo pomembno, pomembno in nepomembno, je kar 47 (80 %)
podjetij izbralo odgovor zelo pomembno. Za odgovor pomembno, se je
odločilo ostalih 12 (20 %) anketiranih podjetij. Odgovor nepomembno,
ni izbralo nobeno podjetje. Iz tega lahko sklepamo, da slovenska podjetja
pri svojem poslovanju potrebujejo jezikovno znanje.