Page 42 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 42
Jezikovno izobraževanje in podjetja

tij, kar 23, jih sodeluje z Nemčijo, sledi Hrvaška, s katero sodeluje 13 pod-
jetij, Italija in Avstrija, s katerima sodeluje 10 podjetij ter Srbija, s katero
sodeluje devet podjetij. Podjetja poleg teh držav sodelujejo tudi z Ameri-
ko, s Francijo, Švedsko, z Bosno in Hercegovino, s Poljsko, z Veliko Brita-
nijo, Nizozemsko, Belgijo, Madžarsko, Rusijo, s Češko, Kitajsko, Turčijo,
Švico, z Romunijo, Japonsko, s Korejo, Španijo, Singapurjem, Ciprom, z
Ukrajino in Arabskimi emirati.

Peto vprašanje: »Ali menite, da ste že izgubili kakšen posel zaradi
pomanjkanja jezikovnega znanja?«
Možna odgovora pri tem vprašanju sta bila da ali ne. Iz slike 3 je raz-
vidno, da je odgovor ne izbralo kar 54 (91,5 %) anketiranih podjetij, ki
menijo, da zaradi pomanjkanja jezikovnega znanja še nikoli niso izgubi-
42 li (mednarodnega) posla. Za odgovor da, se je odločilo pet (8,5 %) anke-
tiranih podjetij.

Slika 3: Pretekla izguba posla podjetja zaradi pomanjkanja jezikovnega znanja

Šesto vprašanje: »Kako pomembno se vam zdi znanje tujih jezikov
(oziroma vsaj enega tujega jezika) v vašem podjetju?«
Odgovore na zastavljeno vprašanje prikazuje slika 4. Izmed podanih
odgovorov zelo pomembno, pomembno in nepomembno, je kar 47 (80 %)
podjetij izbralo odgovor zelo pomembno. Za odgovor pomembno, se je
odločilo ostalih 12 (20 %) anketiranih podjetij. Odgovor nepomembno,
ni izbralo nobeno podjetje. Iz tega lahko sklepamo, da slovenska podjetja
pri svojem poslovanju potrebujejo jezikovno znanje.
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47