Page 43 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 43
življenjsko jezikovno izobraževanje v slovenskih podjetjih
Slika 4: Pomembnost jezikovnega znanja v podjetjih 43
Sedmo vprašanje: »Ali menite, da mladi skozi šolanje pridobijo do-
volj jezikovnega znanja (za kasnejšo zaposlitev)?«
Anketirana podjetja so pri tem vprašanju lahko izbirala med nasle-
dnjimi odgovori: da, ne in ne vem. Več kot polovica, 37 (62,7 %) anketira-
nih podjetij meni, da mladi skozi šolanje ne pridobijo dovolj jezikovnega
znanja, 18 (30,5 %) podjetij meni, da mladi pridobijo dovolj jezikovnega
znanja v procesu šolanja. Na to vprašanje so štiri (6,8 %) podjetja odgovo-
rila z odgovorom ne vem.
Slika 5: Zadostno jezikovno znanje mladih po šolanju
Slika 4: Pomembnost jezikovnega znanja v podjetjih 43
Sedmo vprašanje: »Ali menite, da mladi skozi šolanje pridobijo do-
volj jezikovnega znanja (za kasnejšo zaposlitev)?«
Anketirana podjetja so pri tem vprašanju lahko izbirala med nasle-
dnjimi odgovori: da, ne in ne vem. Več kot polovica, 37 (62,7 %) anketira-
nih podjetij meni, da mladi skozi šolanje ne pridobijo dovolj jezikovnega
znanja, 18 (30,5 %) podjetij meni, da mladi pridobijo dovolj jezikovnega
znanja v procesu šolanja. Na to vprašanje so štiri (6,8 %) podjetja odgovo-
rila z odgovorom ne vem.
Slika 5: Zadostno jezikovno znanje mladih po šolanju