Page 106 - Uran Maravić, Maja, in Gordana Ivankovič. 2017. Zagotavljanje kakovosti v gostinstvu. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 106
zagotavljanje k akovosti v gostinst v u
sebnih aktualnih dogodkov, rezervacij, napovedi povpraševanja, predlagajo odločitve o
ceni, izbiri kupca in času bivanja, z namenom maksimizacije prihodka.

Sklenemo lahko, da so najuspešnejši hoteli, v največji meri pa hotelske verige
vključene v mednarodne primerjave, ki jim služijo kot osnova za prepoznavanje njiho-
vih prednosti in slabosti ter kot podlaga za sprejemanje odločitev. Pri tem si pomagajo z
osnovnim orodjem benchmarkingom in implementacijo RM, poslovnima filozofijama
za doseganje maksimizacije prihodka.

V nadaljevanju izpostavljamo najpomembnejše značilnosti dinamike razvoja tu-
rizma na globalni in nacionalni ravni.

106
   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111