Page 124 - Uran Maravić, Maja, in Gordana Ivankovič. 2017. Zagotavljanje kakovosti v gostinstvu. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 124
zagotavljanje k akovosti v gostinst v u
Polstrukturirani vprašalnik za intervjuje USALI
Intervjuji so bili izvedeni v 7 hotelskih družbah, in sicer s 7 direktorji oz. vodji operati-
ve ali trženja in 6 vodji finančnega kontrolinga. V eni od hotelskih družb je odgovarjal
le vodja trženja, ker je računovodska funkcija v outsourcingu.
1. Ali poznate enotni sistem računovodskega spremljanja dosežkov v hotelirstvu
– USALI (Uniform System of Accounts fort the Lodging Industry)?
USALI poznajo skoraj vsi intervjuvanci (12), razen enega vodje hotela.
2. Leta 2014 je izšla nova inačica USALI. Ali morda v grobem veste, za kakšne spre-
membe gre, glede na predhodno izdajo?
Rahla večina vprašanih (7 od 13) v grobem pozna spremembe, ki so v zadnji izdaji USALI (2014).
124
Polstrukturirani vprašalnik za intervjuje USALI
Intervjuji so bili izvedeni v 7 hotelskih družbah, in sicer s 7 direktorji oz. vodji operati-
ve ali trženja in 6 vodji finančnega kontrolinga. V eni od hotelskih družb je odgovarjal
le vodja trženja, ker je računovodska funkcija v outsourcingu.
1. Ali poznate enotni sistem računovodskega spremljanja dosežkov v hotelirstvu
– USALI (Uniform System of Accounts fort the Lodging Industry)?
USALI poznajo skoraj vsi intervjuvanci (12), razen enega vodje hotela.
2. Leta 2014 je izšla nova inačica USALI. Ali morda v grobem veste, za kakšne spre-
membe gre, glede na predhodno izdajo?
Rahla večina vprašanih (7 od 13) v grobem pozna spremembe, ki so v zadnji izdaji USALI (2014).
124