Page 119 - Uran Maravić, Maja, in Gordana Ivankovič. 2017. Zagotavljanje kakovosti v gostinstvu. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 119
poslovni dosežki hotelov v sloveniji
Največ k agregatnim vrednostim še vedno prispevajo največja podjetja v tej dejav-
nosti. Sava turizem je k skupnim prihodkom od prodaje na ravni dejavnosti v letu 2015
prispevala 13,6 %, kar je največji delež med vsemi družbami v Sloveniji (slika 21). Med
večjimi so še Terme Maribor, Terme Krka, Terme Čatež, Bernardin, Istrabenz Turi-
zem, Thermana Laško, Terme Olimia in drugi, katerih delež je manjši od 2 %.
Sklenemo lahko, da poslovni dosežki v preučevanem obdobju zaostajajo za fizič-
nimi kazalniki – številom nočitev v dejavnosti. Najuspešnejše hotelske prakse pa potr-
jujejo, da sta USALI in mednarodna primerljivost tisti podlagi, ki pomembno izboljšu-
jeta poslovne uspehe. Zato v nadaljevanju prikazujemo rezultate pilotnega projekta, in
sicer na podlagi raziskave med izbranimi hotelirji v Sloveniji o poznavanju USALI in
mednarodni primerljivosti.

119
   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124