Page 121 - Novak, Rajko, in Aleksander Janeš. 2017. Merjenje zrelosti procesne usmerjenosti. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 121
Merjenje zrelosti procesne usmerjenosti v elektroenergetski dejavnosti
bucijskih podjetij (40,4%). Demografske podatke anketiranih manager-
jev prikazuje preglednica 11.
Kot prikazuje preglednica 12, so se elektrodistribucijska podjetja kot
skupina na povabilo za sodelovanje v raziskavi odzvala pozitivno. Največ
izpolnjenih vprašalnikov smo prejeli iz Elektra Maribor (13,8 %). Iz sku-
pine HSE smo največ izpolnjenih vprašalnikov prejeli iz Dravskih elek-
trarn Maribor (4,6 %). Najslabši je bil odziv v skupini GEN, znotraj ka-
tere smo iz Savskih elektrarn prejeli 6 izpolnjenih vprašalnikov (2,5 %).
Preglednica 12: Demografski podatki anketiranih oseb znotraj posameznih skupin GEN,
HSE in elektrodistribucijskih podjetij
Karakteristike Deskriptor F f %
GEN Gen energija 8 3,3 121
Savske elektrarne Ljubljana 6 2,5
14 5,8
Skupaj 10 4,2
11 4,6
Holding Slovenske elektrarne 2 ,8
1 ,4
Dravske elektrarne Maribor 10 4,2
Soške elektrarne Nova Gorica 3 1,3
HSE 37 15,4
Termoelektrarna Šoštanj 18 7,5
Premogovnik Velenje 12 5,0
16 6,7
HSE Invest 33 13,8
14 5,8
Skupaj 97 40,4
Elektro Celje
Elektrodistribucijsko Elektro Gorenjska
podjetje Elektro Ljubljana
Elektro Maribor
Elektro Primorska
Skupaj
Zrelost procesne usmerjenosti
Anketirani so na posamezne trditve s področja procesne usmerjenosti od-
govarjali na Likertovi lestvici od 1 (sploh ne drži) do 7 (popolnoma drži).
Anketirani se v povprečju strinjajo (preglednica 13), da je njihova organi-
zacija procesno usmerjena (povprečna vrednost = 4,73) ter da je uspešno
in učinkovito upravljanje poslovnih procesov njihova prednost (povpreč-
na vrednost = 4,45).
bucijskih podjetij (40,4%). Demografske podatke anketiranih manager-
jev prikazuje preglednica 11.
Kot prikazuje preglednica 12, so se elektrodistribucijska podjetja kot
skupina na povabilo za sodelovanje v raziskavi odzvala pozitivno. Največ
izpolnjenih vprašalnikov smo prejeli iz Elektra Maribor (13,8 %). Iz sku-
pine HSE smo največ izpolnjenih vprašalnikov prejeli iz Dravskih elek-
trarn Maribor (4,6 %). Najslabši je bil odziv v skupini GEN, znotraj ka-
tere smo iz Savskih elektrarn prejeli 6 izpolnjenih vprašalnikov (2,5 %).
Preglednica 12: Demografski podatki anketiranih oseb znotraj posameznih skupin GEN,
HSE in elektrodistribucijskih podjetij
Karakteristike Deskriptor F f %
GEN Gen energija 8 3,3 121
Savske elektrarne Ljubljana 6 2,5
14 5,8
Skupaj 10 4,2
11 4,6
Holding Slovenske elektrarne 2 ,8
1 ,4
Dravske elektrarne Maribor 10 4,2
Soške elektrarne Nova Gorica 3 1,3
HSE 37 15,4
Termoelektrarna Šoštanj 18 7,5
Premogovnik Velenje 12 5,0
16 6,7
HSE Invest 33 13,8
14 5,8
Skupaj 97 40,4
Elektro Celje
Elektrodistribucijsko Elektro Gorenjska
podjetje Elektro Ljubljana
Elektro Maribor
Elektro Primorska
Skupaj
Zrelost procesne usmerjenosti
Anketirani so na posamezne trditve s področja procesne usmerjenosti od-
govarjali na Likertovi lestvici od 1 (sploh ne drži) do 7 (popolnoma drži).
Anketirani se v povprečju strinjajo (preglednica 13), da je njihova organi-
zacija procesno usmerjena (povprečna vrednost = 4,73) ter da je uspešno
in učinkovito upravljanje poslovnih procesov njihova prednost (povpreč-
na vrednost = 4,45).