Page 149 - Sikošek, Marijana. 2017. Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 149
Empirični del

domačinov in ekonomsko okolje) tudi povsem otipljive (infrastruktura,
lokalni prevozi, prometna dostopnost).

Preglednica 49: Končna rešitev faktorskega modela – atributi privlačnosti destinacije (kra-
ja) z vidika udeleženca

Skupni dejavnik

Trditev (spremenljivka)
1 – sloves
2 – zanimivosti
3 – dostopnost

4 – mnenje
drugih

5 – prostočasne
dejavnosti

Q4c Ob obisku konference se bolje počutim na destinaci- 0,80 0,03 0,09 0,05 –0,02
ji, ki ima dobro razvito lokalno infrastrukturo. 0,15 0,17 0,18 –0,05

Q4b Ob obisku konference se bolje počutim na destinaci- 0,55 0,33 0,17 0,16 –0,02 149
ji, ki velja za varno destinacijo.
0,27 0,03 0,10 –0,07
Q4a Ob obisku konference se bolje počutim na destinaciji, 0,09 0,32 0,15 0,13
kjer imajo domačini pozitiven odnos do gostov (so gostol- 0,48 0,01 0,26 –0,06 0,12
jubni, prijazni, znajo tuje jezike). 0,85 0,02 0,05 0,06
0,65 0,06 0,16 0,10
Q4e Pri odločitvi za obisk konference je pomembno, da je 0,45 0,52 0,12 0,22 0,15
ekonomsko okolje destinacije spodbudno. 0,06 0,76 –0,07 –0,14
0,00 0,74 0,04 0,02
Q2e Destinacija je zaradi dobro urejenih lokalnih povezav 0,41
(prevozi, transferji) zame privlačnejša za obisk konference. 0,09 0,48 0,10 0,03

rq2d R Dobra prometna dostopnost (letalo, vlak, avtobus) 0,38 0,16 –0,01 0,78 0,01
destinacije zame ni pomembna za obisk konference. 0,22 0,10 0,75 0,22
0,00 0,07 0,12 0,85
Q3d Pri odločitvi za obisk konference je pomembno, da 0,15
ima destinacija razvito kulinarično ponudbo.

Q3c Pri odločitvi za obisk konference mi je pomembno, da 0,11
so na destinaciji znamenitosti in zanimivosti.

Q3e Zaradi ugodne klime na destinaciji se raje odločim za 0,18
obisk konference.

Q2b Zaradi velike oddaljenosti je destinacija zame manj 0,14
privlačna za obisk konference.

Q2a Zaradi visokih stroškov prevozov je destinacija zame 0,14
manj privlačna za obisk konference.

Q2c Zaradi zamudnega urejanja formalnosti ob vstopu v 0,15
državo (pridobivanje vizumov, postopki ob prehodu meje)
je destinacija zame manj privlačna za obisk konference.

Q5b Če ima strokovna javnost dobro mnenje o destinaciji, 0,15
se hitreje/lažje odločim za obisk konference.

Q5a Pri odločitvi za obisk konference je zame pomembno, 0,14
kakšno mnenje imajo o destinaciji prijatelji in znanci.

rq3b Pri odločitvi za obisk konference mi ni pomembno, –0,03
da so na destinaciji dobre možnosti za nakupovanje.
   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154