Page 153 - Sikošek, Marijana. 2017. Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 153
irični del
Slika 6: Diagram lastnih vrednosti – atributi privlačnosti destinacije (kraja) z vidika ponu- 153
dnika
Prvi dejavnik je tisti, ki pojasnjuje največji delež celotne variance, in
sicer 16,2 %. Glede na vsebino posameznih spremenljivk, ki pomenijo
splošne lastnosti kraja, kjer je organizirana konferenca, smo ga poimeno-
vali sloves, tako kot pri opravljeni faktorski rešitvi na vzorcu udeležencev.
Najmočneje ga opredeljuje spremenljivka varnost destinacije, sledita pa
odnos domačinov do gostov konference in razvitost lokalne infrastruktu-
re. Po mnenju ponudnikov sloves destinacije označuje tudi dobro mnenje
strokovne javnosti o destinaciji, ki olajšuje odločitev za organizacijo kon-
ference na sami destinaciji. Navsezadnje pa k slovesu destinacije prispeva
tudi spodbudno ekonomsko okolje.
Drugi dejavnik, ki pojasnjuje 12,9 % celotne variance, smo poimeno-
vali zanimivosti in prav tako kot v faktorski rešitvi na vzorcu udeležencev
ga določajo kulinarična ponudba destinacije, znamenitosti in zanimivo-
sti ter ugodne in klimatske razmere na destinaciji.
Tretji dejavnik, ki izraža 12,2 % celotne variabilnosti, je dejavnik, ki
se navezuje na dostopnost destinacije, pri čemer njeno privlačnost za or-
ganizacijo konferenc zmanjšuje velika oddaljenost od izvorne destinacije,
s katero so običajno povezani tudi visoki stroški prevozov do gostiteljske
destinacije, navsezadnje pa je destinacija lahko manj dostopna in s tem po
mnenju ponudnikov tudi manj privlačna zaradi zamudnega urejanja for-
malnosti ob vstopu državo.
Slika 6: Diagram lastnih vrednosti – atributi privlačnosti destinacije (kraja) z vidika ponu- 153
dnika
Prvi dejavnik je tisti, ki pojasnjuje največji delež celotne variance, in
sicer 16,2 %. Glede na vsebino posameznih spremenljivk, ki pomenijo
splošne lastnosti kraja, kjer je organizirana konferenca, smo ga poimeno-
vali sloves, tako kot pri opravljeni faktorski rešitvi na vzorcu udeležencev.
Najmočneje ga opredeljuje spremenljivka varnost destinacije, sledita pa
odnos domačinov do gostov konference in razvitost lokalne infrastruktu-
re. Po mnenju ponudnikov sloves destinacije označuje tudi dobro mnenje
strokovne javnosti o destinaciji, ki olajšuje odločitev za organizacijo kon-
ference na sami destinaciji. Navsezadnje pa k slovesu destinacije prispeva
tudi spodbudno ekonomsko okolje.
Drugi dejavnik, ki pojasnjuje 12,9 % celotne variance, smo poimeno-
vali zanimivosti in prav tako kot v faktorski rešitvi na vzorcu udeležencev
ga določajo kulinarična ponudba destinacije, znamenitosti in zanimivo-
sti ter ugodne in klimatske razmere na destinaciji.
Tretji dejavnik, ki izraža 12,2 % celotne variabilnosti, je dejavnik, ki
se navezuje na dostopnost destinacije, pri čemer njeno privlačnost za or-
ganizacijo konferenc zmanjšuje velika oddaljenost od izvorne destinacije,
s katero so običajno povezani tudi visoki stroški prevozov do gostiteljske
destinacije, navsezadnje pa je destinacija lahko manj dostopna in s tem po
mnenju ponudnikov tudi manj privlačna zaradi zamudnega urejanja for-
malnosti ob vstopu državo.