Page 166 - Sikošek, Marijana. 2017. Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 166
Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije
V nadaljevanju smo izračunali matriko faktorskih uteži, ki smo jo za-
radi težnje po jasnejši strukturi rotirali. Vsebinski pregled je pokazal, da
izbrane spremenljivke smiselno pojasnjujejo faktorje, zato smo se odloči-
li, da rešitev faktorskega modela sprejmemo kot končno rešitev. Oceno
njenih faktorskih uteži po rotaciji prikazujemo v preglednici 59, ki smo ji
dodali delež celotne pojasnjene variance in kazalnike zanesljivosti posa-
meznega faktorja.
Preglednica 57: Ocena faktorskih uteži (rotirana rešitev) – atributi privlačnosti konference z
vidika udeleženca
Skupni dejavnik
166 Trditev (spremenljivka)
1– vsebinski
vidik
2 – mreženje
3 – ugled
4 –vrednostni
vidik
Q6a Za obisk konference se odločim zaradi izmenjave izkušenj. 0,61 0,19 –0,03 0,17
0,73 0,06 0,09 0,19
Q9b Zanimivi prispevki (vsebine) v programu konference me prepričajo o obi-
sku konference. 0,66 0,24 0,14 0,15
0,75 0,13 –0,01 0,13
Q7a Za obisk konference se odločim zaradi priložnosti za srečanje s specialisti v 0,59 0,07 0,24 0,10
svoji stroki.
0,48 0,39 –0,01 0,19
Q6b Za obisk konference se odločim zaradi pridobivanja novih znanj.
0,15 0,97 0,09 0,02
Q9a Prisotnost uglednih govorcev moje stroke je pomembna za mojo udelež-
bo na konferenci. 0,27 0,81 0,14 –0,01
0,17 0,08 0,85 0,27
Q6c Obisk konference je zame odlična priložnost za iskanje novih možnosti (tr- 0,02 0,07 0,52 –0,03
gov, raziskav, podjetij, sodelovanja ...) in stikov. 0,14 –0,03 0,04 0,61
Q7d Za obisk konference se odločim zaradi priložnosti za iskanje novih 0,29 0,10 0,10 0,62
poslovnih partnerjev. 22,55 15,83 9,32 8,18
0,83 0,92 0,63 0,60
Q7b Za obisk konference se odločim zaradi priložnosti za srečanje s poslovnimi
partnerji.
Q10b Pomembno je, da ima o sami konferenci strokovna javnost dobro mnenje.
Q10a Pomembno je, da imajo o sami konferenci moji prijatelji dobro mnenje.
Q9e Pri odločitvi za obisk konference je pomembno, kakšno je razmerje med
ceno in kakovostjo konference (»občutek vrednosti za denar«).
Q9f Če program, vsebina konference predstavljata novost glede na prejšnje, se
raje/hitreje odločim za obisk konference.
Celotna pojasnjena varianca (v %)
Zanesljivost (Cronbach alfa)
Opomba: Za oceno faktorskega modela je bila uporabljena metoda glavnih osi (Principal
Axis Factoring). Rotacija je bila opravljena s pomočjo pravokotne rotacije (Varimax with
Kaiser Normalization).
V nadaljevanju smo izračunali matriko faktorskih uteži, ki smo jo za-
radi težnje po jasnejši strukturi rotirali. Vsebinski pregled je pokazal, da
izbrane spremenljivke smiselno pojasnjujejo faktorje, zato smo se odloči-
li, da rešitev faktorskega modela sprejmemo kot končno rešitev. Oceno
njenih faktorskih uteži po rotaciji prikazujemo v preglednici 59, ki smo ji
dodali delež celotne pojasnjene variance in kazalnike zanesljivosti posa-
meznega faktorja.
Preglednica 57: Ocena faktorskih uteži (rotirana rešitev) – atributi privlačnosti konference z
vidika udeleženca
Skupni dejavnik
166 Trditev (spremenljivka)
1– vsebinski
vidik
2 – mreženje
3 – ugled
4 –vrednostni
vidik
Q6a Za obisk konference se odločim zaradi izmenjave izkušenj. 0,61 0,19 –0,03 0,17
0,73 0,06 0,09 0,19
Q9b Zanimivi prispevki (vsebine) v programu konference me prepričajo o obi-
sku konference. 0,66 0,24 0,14 0,15
0,75 0,13 –0,01 0,13
Q7a Za obisk konference se odločim zaradi priložnosti za srečanje s specialisti v 0,59 0,07 0,24 0,10
svoji stroki.
0,48 0,39 –0,01 0,19
Q6b Za obisk konference se odločim zaradi pridobivanja novih znanj.
0,15 0,97 0,09 0,02
Q9a Prisotnost uglednih govorcev moje stroke je pomembna za mojo udelež-
bo na konferenci. 0,27 0,81 0,14 –0,01
0,17 0,08 0,85 0,27
Q6c Obisk konference je zame odlična priložnost za iskanje novih možnosti (tr- 0,02 0,07 0,52 –0,03
gov, raziskav, podjetij, sodelovanja ...) in stikov. 0,14 –0,03 0,04 0,61
Q7d Za obisk konference se odločim zaradi priložnosti za iskanje novih 0,29 0,10 0,10 0,62
poslovnih partnerjev. 22,55 15,83 9,32 8,18
0,83 0,92 0,63 0,60
Q7b Za obisk konference se odločim zaradi priložnosti za srečanje s poslovnimi
partnerji.
Q10b Pomembno je, da ima o sami konferenci strokovna javnost dobro mnenje.
Q10a Pomembno je, da imajo o sami konferenci moji prijatelji dobro mnenje.
Q9e Pri odločitvi za obisk konference je pomembno, kakšno je razmerje med
ceno in kakovostjo konference (»občutek vrednosti za denar«).
Q9f Če program, vsebina konference predstavljata novost glede na prejšnje, se
raje/hitreje odločim za obisk konference.
Celotna pojasnjena varianca (v %)
Zanesljivost (Cronbach alfa)
Opomba: Za oceno faktorskega modela je bila uporabljena metoda glavnih osi (Principal
Axis Factoring). Rotacija je bila opravljena s pomočjo pravokotne rotacije (Varimax with
Kaiser Normalization).