Page 169 - Sikošek, Marijana. 2017. Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 169
Empirični del
kov, pri čemer ima eden zelo izrazito vrednost, ostali trije pa precej manj.
Takšno rešitev smo sprejeli za nadaljevanje analize.
169
Slika 10: Diagram lastnih vrednosti – atributi privlačnosti konference z vidika ponudnika
Po izračunu osnovne faktorske matrike smo z rotacijo dobili rotirano
rešitev, ki je pokazala jasnejšo strukturo faktorskih uteži. Po vsebinskem
pregledu rotirane faktorske rešitve smo se odločili, da jo sprejmemo kot
končno. Prikazujemo jo v preglednici 61, strukturi faktorskih uteži pa so
dodani deleži celotne pojasnjene variance posameznega faktorja.
Preglednica 59: Struktura faktorskih uteži (rotirana rešitev) – atributi privlačnosti konferen-
ce vidika ponudnika
Skupni dejavnik
Trditev (spremenljivka)
1 – priložnosti
2 – ugled
3 – mreženje
4 – vsebina
Q6a Obisk konference je za udeležence odlična priložnost za izmenjavo izkušenj. 0,77 0,05 0,08 0,05
0,82 0,18 0,28 0,00
Q6c Obisk konference je za udeležence odlična priložnost za iskanje novih 0,66 0,12 0,21 0,34
možnosti (trgov, raziskav, podjetij, sodelovanja ...) in stikov. 0,49 0,25 0,29 0,21
0,09 0,89 0,13 0,12
Q6b Obisk konference je za udeležence odlična priložnost za pridobivanje novih
znanj.
Q7a Obisk konference je za udeležence odlična priložnost za srečanje s specialis-
ti v stroki.
Q10a Za organizacijo je pomembno, da imajo o konferenci nekdanji udeleženci
dobro mnenje.
kov, pri čemer ima eden zelo izrazito vrednost, ostali trije pa precej manj.
Takšno rešitev smo sprejeli za nadaljevanje analize.
169
Slika 10: Diagram lastnih vrednosti – atributi privlačnosti konference z vidika ponudnika
Po izračunu osnovne faktorske matrike smo z rotacijo dobili rotirano
rešitev, ki je pokazala jasnejšo strukturo faktorskih uteži. Po vsebinskem
pregledu rotirane faktorske rešitve smo se odločili, da jo sprejmemo kot
končno. Prikazujemo jo v preglednici 61, strukturi faktorskih uteži pa so
dodani deleži celotne pojasnjene variance posameznega faktorja.
Preglednica 59: Struktura faktorskih uteži (rotirana rešitev) – atributi privlačnosti konferen-
ce vidika ponudnika
Skupni dejavnik
Trditev (spremenljivka)
1 – priložnosti
2 – ugled
3 – mreženje
4 – vsebina
Q6a Obisk konference je za udeležence odlična priložnost za izmenjavo izkušenj. 0,77 0,05 0,08 0,05
0,82 0,18 0,28 0,00
Q6c Obisk konference je za udeležence odlična priložnost za iskanje novih 0,66 0,12 0,21 0,34
možnosti (trgov, raziskav, podjetij, sodelovanja ...) in stikov. 0,49 0,25 0,29 0,21
0,09 0,89 0,13 0,12
Q6b Obisk konference je za udeležence odlična priložnost za pridobivanje novih
znanj.
Q7a Obisk konference je za udeležence odlična priložnost za srečanje s specialis-
ti v stroki.
Q10a Za organizacijo je pomembno, da imajo o konferenci nekdanji udeleženci
dobro mnenje.