Page 37 - Čotar Konrad, Sonja, Štemberger, Tina. Ur. 2018. Strokovne podlage za didaktično uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in priporočila za opremljenost šol. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 37
Kurikularna in didaktična načela
mogene skupine. Individualizacija se uresničuje preko variiranja učnih ciljev,
učnih vsebin, učnih oblik in metod ter preko učne tehnologije. Diferenciacija
pomeni tudi bolj prilagojene učne cilje in vsebine, vendar se ne osredotoča
na posameznika, pač pa se delo prilagaja homogeni ali heterogeni skupini
učencev.
Literatura
Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki Sloveniji. 2011. Ljubljana: Ministr-
stvo za šolstvo in šport.
Cencič, Majda. 2010. »Problemski pouk v današnji šoli.« Razredni pouk 11 (3): 42–
46.
Kramar, Martin. 2009. Pouk. Nova Gorica: Educa, Melior.
Ministrstvo za šolstvo in šport. 1999. Kurikulum za vrtce: predšolska vzgoja v vrt-
cih. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport in Zavod Republike Slovenije
za šolstvo.
Strmčnik, France. 2001. Didaktika: osrednje didaktične teme. Ljubljana: Filozof-
ska fakulteta.
35
mogene skupine. Individualizacija se uresničuje preko variiranja učnih ciljev,
učnih vsebin, učnih oblik in metod ter preko učne tehnologije. Diferenciacija
pomeni tudi bolj prilagojene učne cilje in vsebine, vendar se ne osredotoča
na posameznika, pač pa se delo prilagaja homogeni ali heterogeni skupini
učencev.
Literatura
Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki Sloveniji. 2011. Ljubljana: Ministr-
stvo za šolstvo in šport.
Cencič, Majda. 2010. »Problemski pouk v današnji šoli.« Razredni pouk 11 (3): 42–
46.
Kramar, Martin. 2009. Pouk. Nova Gorica: Educa, Melior.
Ministrstvo za šolstvo in šport. 1999. Kurikulum za vrtce: predšolska vzgoja v vrt-
cih. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport in Zavod Republike Slovenije
za šolstvo.
Strmčnik, France. 2001. Didaktika: osrednje didaktične teme. Ljubljana: Filozof-
ska fakulteta.
35