Page 116 - Kerma, Simon. 2018. Vinski turizem z geografskim poreklom. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 116
Vinski turizem z geografskim poreklom

naredili velike zgodbe. Razvili so torej svoje prepoznavne blagovne znam-
ke, ki jih tržijo tako doma kot v tujini. Stanovsko se vinogradniki in vi-
narji bolj ali manj uspešno povezujejo bodisi v Društvu vinogradnikov
Slovenske Istre (DVSI)7 bodisi Društvu VINOL8 in/ali Konzorciju vin
Istre (KVI).9

116

7 Društvo Vinogradnikov Slovenske Istre – več na: http://malvazija.info/info.html.
8 Društvo VINOL – več na: http://www.vinol.net/slovensko/drustvo.htm.
9 Konzorcij vin Istre – več na: http://www.malvasia-touristra.eu/konzorcij-vin-istre/?lang=sl.
   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121