Page 97 - Biloslavo, Roberto in Maja Uran Maravić, ur. 2019. Navtična industrija in trajnostni poslovni modeli: primer Slovenije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 97
SVP Yachts in Seascape kot primera dobre prakse trajnostnega delovanja v navtični industriji 97

tični razstavi v Düsseldorfu, ob prejemu nagrade za jadrnico leta, s čimer
se je proslavila Seascape 24.

Metodologija
V okviru delovnega sklopa, ki je predvidel izvedbo študije dobrih praks,
je bila najprej za vse sodelujoče države in vsa podjetja oblikovana skupna
metodologija za celovit zajem podatkov. Vsak partner, ki je izvajal inter-
vju, je dobil natančna navodila, kako ga izvesti, vključno z vprašanji in s
podrobnejšimi navodili, kako pridobiti dovolj podrobne odgovore na po-
samezna vprašanja. Navodilo je bilo, da intervju traja vsaj 45 minut, a se
je pri večini intervjuvancev razvlekel na dve uri. Vsakemu intervjuvancu
smo zastavili naslednja vprašanja:
1. Kako bi opisali zgodovino razvoja podjetja? Kateri so bili ključni

mejniki?
2. Kako bi opisali poslovno strategijo podjetja? Katere so glavne se-

stavine vašega uspeha? Kako ste jih razvili?
3. Kateri so glavni viri, kompetence in aktivnosti vaših glavnih

konkurentov?
4. Kdo kupuje vaše proizvode in/ali storitve? Katero vrednost za-

gotavljate svojim potrošnikom? Kakšno interakcijo imate z nji-
mi?
5. Kako podjetje integrira inovativnost v svoje poslovanje? Ali lah-
ko navedete nekaj primerov? Ali so vas k inoviranju spodbudili
konkurenti ali morda regulativa, spodbude?
6. Kako podjetje integrira trajnost v svoje poslovanje? Ali lahko na-
vedete nekaj primerov? Ali so vas k trajnosti spodbudili konku-
renti ali morda regulativa, spodbude?
7. Kakšen je vaš vpliv na družbeno okolje? Ali lahko navedete ne-
kaj primerov, kjer ste družbeno aktivni? Ali izvajate kakšne ak-
tivnosti, ki se nanašajo na družbeno poslovno odgovornost?
8. Kakšen je vaš vpliv na okolje? Ali ste kaj družbeno aktivni? Ali
je kaj aktivnosti, ki se nanašajo na okoljsko odgovornost?
9. Kdo ima koristi od vaše poslovne aktivnosti, proizvodov in stori-
tev, če niso v neposredni poslovni povezavi z vami?
10. Kdo ima vpliv na vaše poslovanje? Kdo spremlja vaše aktivnosti
in vaš način poslovanja?
11. Kdo so vaši glavni dobavitelji? Zakaj ste izbrali ravno njih?
12. Katera partnerstva ima podjetje? Ali je podjetje aktivno v kakšni
mreži ali konzorciju? Kako ti odnosi prispevajo k ustvarjanju
vrednosti za vaše podjetje?
   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102