Page 99 - Biloslavo, Roberto in Maja Uran Maravić, ur. 2019. Navtična industrija in trajnostni poslovni modeli: primer Slovenije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 99
SVP Yachts in Seascape kot primera dobre prakse trajnostnega delovanja v navtični industriji 99
življanja prostega časa na morju. Udobno urejena notranjost, odlična vi-
dljivost, prostorna svetloba in prostor za udobno in varno premikanje po
čolnu so značilnosti plovila, ki jih uporabniki prej niso videli na nobenem
drugem plovilu dolžine 10 metrov. Od začetka proizvodnje Greenline 33
v letu 2009 je bilo to plovilo popularnejše kot katerokoli drugo plovilo te
velikosti. V prvih treh letih smo prodali preko 300 plovil v 28 različnih
držav. Stroka nam je dodelila 17 mednarodnih nagrad za plovilo leta, di-
zajn in okoljske nagrade – kar je zagotovo najbolj nagrajeno plovilo v zgo-
dovini. Tudi dve leti zapored je bilo najbolj prodajano plovilo dolžine 10
metrov.
Greenline 33 še vedno povzroča »vau«-učinek na različnih sejmih
plovil. Ljudem je še vedno všeč. Pri serijski proizvodnji nimamo kon-
kurence. Veliko malih ladjedelnic poskuša proizvesti podobno plovilo.
Tudi veliki igralci so poskusili s hibridnim konceptom, pa jim ni uspe-
lo. A Greenline ni samo hibridni koncept. Veliko okolju prijaznih reši-
tev je uporabljenih pri plovilu, kar ga dela zelo udobnega. To je ključ do
uspeha.
3. Kateri so glavni viri, kompetence in aktivnosti vaših glavnih kon-
kurentov?
Nimamo prave konkurence pri serijski proizvodnji.
4. Kdo kupuje, uporablja oz. konzumira vaše proizvode in storitve?
Katero vrednost zagotavljate svojim potrošnikom? Kakšno inte-
rakcijo imate z njimi?
Po naših statističnih podatkih je večina naših kupcev upokojencev.
Trenutno je naša tržna politika pritegniti mlajše generacije, da kupijo
naša plovila. Do sedaj smo dobro izpolnjevali pričakovanja naših kupcev,
sedaj moramo rasti tudi v drugih segmentih. Ali vrednost plovila izhaja iz
njegovih glavnih lastnosti? Delno. V zadnjih treh letih, odkar smo prev-
zeli proizvodnjo, smo se udeležili velikega števila sejmov plovil. Sedaj ra-
zumemo, zakaj se nekateri uporabniki bojijo imeti hibrid na vodi – ker je
to nekaj novega in jih zato ne zanima. Ampak kot smo že povedali, Gre-
enline ni samo hibrid. Je zelo udobno plovilo za preživljanje časa na vodi.
Trenutno uporabnikom skušamo dopovedati, da to plovilo ni zgolj hi-
brid. Hibrid je opcija, velika prednost. Ni nujna, če ga ne želijo. Poudar-
jamo, da mi proizvajamo udobna in lepa plovila, ki imajo lahko tudi hi-
bridni pogon.
življanja prostega časa na morju. Udobno urejena notranjost, odlična vi-
dljivost, prostorna svetloba in prostor za udobno in varno premikanje po
čolnu so značilnosti plovila, ki jih uporabniki prej niso videli na nobenem
drugem plovilu dolžine 10 metrov. Od začetka proizvodnje Greenline 33
v letu 2009 je bilo to plovilo popularnejše kot katerokoli drugo plovilo te
velikosti. V prvih treh letih smo prodali preko 300 plovil v 28 različnih
držav. Stroka nam je dodelila 17 mednarodnih nagrad za plovilo leta, di-
zajn in okoljske nagrade – kar je zagotovo najbolj nagrajeno plovilo v zgo-
dovini. Tudi dve leti zapored je bilo najbolj prodajano plovilo dolžine 10
metrov.
Greenline 33 še vedno povzroča »vau«-učinek na različnih sejmih
plovil. Ljudem je še vedno všeč. Pri serijski proizvodnji nimamo kon-
kurence. Veliko malih ladjedelnic poskuša proizvesti podobno plovilo.
Tudi veliki igralci so poskusili s hibridnim konceptom, pa jim ni uspe-
lo. A Greenline ni samo hibridni koncept. Veliko okolju prijaznih reši-
tev je uporabljenih pri plovilu, kar ga dela zelo udobnega. To je ključ do
uspeha.
3. Kateri so glavni viri, kompetence in aktivnosti vaših glavnih kon-
kurentov?
Nimamo prave konkurence pri serijski proizvodnji.
4. Kdo kupuje, uporablja oz. konzumira vaše proizvode in storitve?
Katero vrednost zagotavljate svojim potrošnikom? Kakšno inte-
rakcijo imate z njimi?
Po naših statističnih podatkih je večina naših kupcev upokojencev.
Trenutno je naša tržna politika pritegniti mlajše generacije, da kupijo
naša plovila. Do sedaj smo dobro izpolnjevali pričakovanja naših kupcev,
sedaj moramo rasti tudi v drugih segmentih. Ali vrednost plovila izhaja iz
njegovih glavnih lastnosti? Delno. V zadnjih treh letih, odkar smo prev-
zeli proizvodnjo, smo se udeležili velikega števila sejmov plovil. Sedaj ra-
zumemo, zakaj se nekateri uporabniki bojijo imeti hibrid na vodi – ker je
to nekaj novega in jih zato ne zanima. Ampak kot smo že povedali, Gre-
enline ni samo hibrid. Je zelo udobno plovilo za preživljanje časa na vodi.
Trenutno uporabnikom skušamo dopovedati, da to plovilo ni zgolj hi-
brid. Hibrid je opcija, velika prednost. Ni nujna, če ga ne želijo. Poudar-
jamo, da mi proizvajamo udobna in lepa plovila, ki imajo lahko tudi hi-
bridni pogon.