Page 239 - Stati inu obstati, revija za vprašanja protestantizma, letnik XII (2016), številka 23-24, ISSN 1408-8363
P. 239
GEZA ERNIŠA

prižnice in delitve zakramentov Svete večerje in Svetega krsta. Luteranska
identiteta je biblično in zgodovinsko zakoreninjena na bibličnih resnicah
in tistih postulatih, ki upoštevajo in priznavajo tako teritorialno, kakor
tudi kontekstualno različnost njenih članic.

S tekom časa od svoje ustanovitve do danes se je SLZ iz prvotnega
društva preoblikovala v zvezo oz. lepše rečeno v skupnost, iz katere izhaja
vrsta pristnih odnosov in želja po še večjem povezovanju med samimi
člani te skupnosti. Prav tako pa se omenjena skupnost razume tudi kot
Božji dar in naloga, ki nam je zaupana od Boga.

Kaj zavezuje Cerkve članice:
– oznanjevanje Evangelija v besedi in dejanju;
– nenehno poglabljati in pospeševati dialog z ostalimi verstvi;
– nova spoznanja in znanja, ter resurse pravično deliti z drugimi;
– pospeševati dialog in spravo med Cerkvami ter se angažirati za
odpravo trpljenja, nasilja in konfliktov, ki pestijo svet in ljudi;
– pomagati odpravljati siromaštvo in človeško trpljenje vsakršnih
oblik;
– opozarjati na spoštovanje človekovih pravic, zahtevati pravičnost na
socialnem in gospodarskem področju, kakor tudi med obema spoloma;
– ohranjati vse Božje stvarstvo in živeti ekološko vzdržljivo.
Pomembnejši cilji in naloge SLZ:
V približevanju k jubilejnemu reformacijskemu letu 2017 – torej 500.
obletnici začetka reformacije – si je SLZ postavila tri glavne cilje, katerim
sledijo tudi vse Cerkve članice:
– krepitev skupnosti, ki se bo krepila in bogatila po medsebojni pod-
pori in bo misijonsko – razvojno naravnana;
– skupnost, ki se bo medsebojno krepila v diakoniji, torej medsebojni
konkretni materialni pomoči;
– skupnost, katere prioriteta ob vsem naštetem ostaja nenehni teolo-
ški dialog, ki bo krepil in spodbujal dialog tudi v vsakdanjem življenju.
Kaj pomenijo ti trije glavni cilji in naloge nekoliko konkretneje?
1. SLZ bo svoje Cerkve članice tudi v prihodnje spodbujala in krepila
pri njihovi celostni angažiranosti in delovanju pri nadaljnjem izobraže-

237
   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244