Page 122 - Studia Universitatis Hereditati, vol 7(1) (2019)
P. 122
dia universitatis her editati, letnik 7 (2019), številk a 1 122arde ponudbe Monforta (način in kanali proda-rističnega sektorja v kraju. Po zadnjih segmenta-
je, način interpretacije, organizacijska kultura), cijskih raziskavah gre za dva večja podsegmen-
hereditatispodbujamo povezovanje in ustvarjanje noveta, in sicer za pretežno tuje turiste, nastanjene v
vrednosti (novi dogodki, doživetja, ponudba, portoroških hotelih, ki prihajajo z motivom uži-
zgodbe). Za potencialne najemnike pa pripravi- vanja v obmorskem okolju, ter za starejše pretež-
mo načrt eksternega tržnega komuniciranja, v no slovenske »ljubitelje narave Primorja«. Po-
katerem predstavimo pomen in vlogo Monfor- leg omenjenih je še več manjših segmentov, kot
ta kot kreativne scene v Portorožu ter priložnos- so t. i. »iskalci kulturne avtentičnosti«, »mladi
ti in koristi za najemnike (npr. zakaj najeti prav željni zabave« in »ljubitelji kampiranja« (Sed-
ta prostor za protokolarni dogodek, za co-work- mak in Mihalič 2008).
ing, za razstavo, koncert…).
Ključna elementa diferenciacije in konkurenčne Usmeritve v zvezi s privabljanjem obiskoval-
prednosti Monforta sta arhitektura in zgodba/ cev so:
dediščina, ki izhaja iz osnovne namembnosti.
Usmeritve v zvezi s privabljanjem najemnikov – prepoznavnost in pozitiven kreativen imidž
(ustvarjalcev) so: Monforta,

– primernost prostora za izvedbo kulturno- – trajnostna rast števila domačih in tujih obi-
-kreativne dejavnosti, skovalcev,

– visoka kulturno-kreativna in podjetniška – medijska pokritost vsebin in aktivnosti
kompetentnost najemnika, Monforta za dvig zavedanja o pomenu krea-
tivnega delovanja za širšo javnost/kraj/regi-
– raznolikost kreativnih dejavnosti za potre- jo.
be doseganja sinergij interdisciplinarnosti
ter s tem razvoj novo kreativnosti na lokaci- Partnerji
ji. Kot partnerje kreativnega središča Monfort
opredeljujemo fizične in pravne osebe, s kateri-
Obiskovalci mi se lahko upravljavci povežejo s ciljem dolgo-
Vrste dobrin in storitev, ki jo v Monfortu ponu- ročnega uspešnega delovanja in trženja svojih ak-
jajo najemniki prostora, so tiste, ki določajo vrste tivnosti. Partnerje smo opredelili glede na vrsto
obiskovalcev (turistov). Ti so: sektorja (kreativne industrije, gospodarstvo, izo-
braževanje), glede na lokacijo (turistične orga-
– kupci dobrin ali storitev stalnih najemni- nizacije, tri univerze v občini) ter glede na obseg
kov v Monfortu (npr. obiskovalci muzejev sodelovanja (npr. IKT podpora, raziskovalna de-
in galerij), javnost).

– udeleženci, ki se izobražujejo in družijo sko- Usmeritve v zvezi s pritegovanjem partner-
zi aktivnosti v Monfortu (npr. obiskovalci jev so:
delavnic),
– vzajemno koristni odnosi in razvoj kraja za
– obiskovalci prireditev in dogodkov v Mon- bivanje in turistični obisk,
fortu (glasbenih, literarnih, promocijskih),
– v javnosti priznana družbena korist delova-
– obiskovalci Monforta kot arhitekturne nja tega prostora,
(zgodovinske, dediščinske) znamenitosti
kraja. – prenos znanj in informacij v okolje za dvig
kreativnosti in inovativnosti,
Navedene kupce in obiskovalce ločimo gle-
de na značilnosti Portoroža kot turistične des- – raznolikost sektorjev, iz katerih prihajajo.
tinacije na domačine in turiste, te pa nadalje na
podsegmente, ki sledijo tržnim segmentom tu-
   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127