Page 137 - Turistična podjetja in pandemija covida-19
P. 137
ovost ponudbe v prehrambnem gostinstvu po pandemiji covida-19
Preglednica 8 Primerjava razvrstitev desetih najpomembnejših indikatorjev
kakovosti (ocene gostov in menedžerjev po pandemiji)
Gostje () Menedžerji ()
Čistoča obrata ,
Okusnost jedi , Čistoča obrata ,
Varnost (neoporečnost) jedi ,
Gostoljubnost strežnega osebja , Gostoljubnost strežnega osebja ,
Odzivnost strežnega osebja ,
Ustrezna »vrednost za denar« , Urejenost strežnega osebja ,
Urejenost strežnega osebja ,
Občutek udobja v obratu , Občutek varnosti v obratu ,
Občutek varnosti v obratu ,
Ustrez. čakanja na postrežbo , Občutek udobja v obratu ,
Okusnost jedi ,
Urej. obrata skladno s ponudbo hrane ,
Odzivnost strežnega osebja ,
Ustrezna »vrednost za denar« ,
Razpoložljivost sredstev za prep. okužbe ,
op om be Naslovi stolpcev: (1) aritmetična sredina.
Preglednica 9 Primerjava trženjskih dimenzij kakovosti glede na pomen (ocene
gostov in menedžerjev po pandemiji)
Gostje () Menedžerji ()
Fizični dokazi , Fizični dokazi ,
Hrana , Hrana ,
Procesi , Ljudje ,
Ljudje , Procesi ,
Tržne poti , Tržne poti ,
Cena , Tržno komuniciranje ,
Tržno komuniciranje , Cena ,
op om be Naslovi stolpcev: (1) aritmetična sredina.
Med desetimi najpomembnejšimi indikatorji je kar osem takih, ki so
skupni tako gostom kot menedžerjem (razlika je zgolj v zaporedju). Glede
na pomembnost pri obojih prednjači čistoča v p g o. Pri gostih sledijo
okusnost, varnost oziroma neoporečnost jedi in gostoljubnost strežnega
osebja. Nasprotno pa so menedžerji ocenili, da bodo za goste najpo-
membnejši gostoljubnost in urejenost osebja ter občutek varnosti in udo-
bja v obratu. Upoštevajoč skupno število vseh indikatorjev (42) menimo,
da so razhajanja relativno majhna.
Primerjavo med gosti in menedžerji smo naredili tudi po dimenzijah
trženjskega spleta. Iz preglednice 9 lahko razberemo, da so glede na po-
men oboji na prvi dve mesti postavili fizične dokaze in hrano, kar prav
tako nakazuje na relativno dobro ujemanje mnenj. Gostje so v nadalje-
137
Preglednica 8 Primerjava razvrstitev desetih najpomembnejših indikatorjev
kakovosti (ocene gostov in menedžerjev po pandemiji)
Gostje () Menedžerji ()
Čistoča obrata ,
Okusnost jedi , Čistoča obrata ,
Varnost (neoporečnost) jedi ,
Gostoljubnost strežnega osebja , Gostoljubnost strežnega osebja ,
Odzivnost strežnega osebja ,
Ustrezna »vrednost za denar« , Urejenost strežnega osebja ,
Urejenost strežnega osebja ,
Občutek udobja v obratu , Občutek varnosti v obratu ,
Občutek varnosti v obratu ,
Ustrez. čakanja na postrežbo , Občutek udobja v obratu ,
Okusnost jedi ,
Urej. obrata skladno s ponudbo hrane ,
Odzivnost strežnega osebja ,
Ustrezna »vrednost za denar« ,
Razpoložljivost sredstev za prep. okužbe ,
op om be Naslovi stolpcev: (1) aritmetična sredina.
Preglednica 9 Primerjava trženjskih dimenzij kakovosti glede na pomen (ocene
gostov in menedžerjev po pandemiji)
Gostje () Menedžerji ()
Fizični dokazi , Fizični dokazi ,
Hrana , Hrana ,
Procesi , Ljudje ,
Ljudje , Procesi ,
Tržne poti , Tržne poti ,
Cena , Tržno komuniciranje ,
Tržno komuniciranje , Cena ,
op om be Naslovi stolpcev: (1) aritmetična sredina.
Med desetimi najpomembnejšimi indikatorji je kar osem takih, ki so
skupni tako gostom kot menedžerjem (razlika je zgolj v zaporedju). Glede
na pomembnost pri obojih prednjači čistoča v p g o. Pri gostih sledijo
okusnost, varnost oziroma neoporečnost jedi in gostoljubnost strežnega
osebja. Nasprotno pa so menedžerji ocenili, da bodo za goste najpo-
membnejši gostoljubnost in urejenost osebja ter občutek varnosti in udo-
bja v obratu. Upoštevajoč skupno število vseh indikatorjev (42) menimo,
da so razhajanja relativno majhna.
Primerjavo med gosti in menedžerji smo naredili tudi po dimenzijah
trženjskega spleta. Iz preglednice 9 lahko razberemo, da so glede na po-
men oboji na prvi dve mesti postavili fizične dokaze in hrano, kar prav
tako nakazuje na relativno dobro ujemanje mnenj. Gostje so v nadalje-
137