Page 136 - Turistična podjetja in pandemija covida-19
P. 136
ko Kukanja in Saša Planinc

Preglednica 7 Nadaljevanje s prejšnje strani

p Indikatorji kakovosti () () () () () () ()

p Ustreznost prip. strežnega osebja , , , , , , ,
Deležnost drobnih poz. v obratu , , , , , , ,
Nudenje posebnih ugodnosti , , –, , , , ,
Vidnost zunanjih označb , , , , , , ,
Posredovanje informacij o zagota- , , , , , , ,
vljanju varnosti v obratu
Ustreznost oglaš. obrata v medijih , , , , , , ,
, , –, , , , ,
p Možnost dostave hrane na dom in
prevzema hrane v obratu , , , , , , ,
Urejenost širše okolice obrata , , –, , , , ,
Vključenost obrata v ponudbo
posrednikov , , , , , , ,
Lok. oziroma oddaljenost obrata , , , , , , ,
Prim. urejenost dostopa do obrata , , , , , , ,
Dobra možnost parkiranja , , , , , , ,
, , , , , , ,
p Točnost izdanih računov , , –, , , , ,
Ustrezna vrednost za denar
Cenovna konkurenčnost ponudbe , , –, , , , ,
v primerjavi s konkurenco , , –, , , , ,
Možnost alternativnih oblik plačila
Možnost doplačila za dodatno var- , , –, , , , ,
nost storitev
Razumljivost zapisa cen

op om be Naslovi stolpcev: (1) aritmetična sredina menedžerji, (2) aritmetična sredina
gosti, (3) razlika med aritmetičnima sredinama, (4) standardni odklon menedžerji, (5)
standardni odklon gosti, (6) U, (7) signifikanca. Naslovi vrstic: p1 hrana, p2 fizični do-
kazi, p3 ljudje, p4 procesi, p5 tržno komuniciranje, p6 tržne poti, p7 cena.

nedžerjev, pri čemer pa v vseh primerih ne gre za statistično značilne raz-
like. Iz primerjave lahko razberemo, da se na prva mesta, kjer so razlike
praviloma statistično značilne, niso uvrstili tisti indikatorji, ki so izrazi-
teje povezani s pandemijo (npr. čistoča, varnost oziroma neoporečnost
jedi itd.). Slednje nakazuje na dejstvo, da so pomen tovrstnih indikator-
jev relativno podobo ocenjevali oboji.

Kako dobro menedžerji poznajo pričakovanja gostov, si primerjalno
podrobneje lahko ogledamo v preglednici 8, v kateri smo razvrstili deset
najpomembnejših indikatorjev kakovosti glede na ocene gostov in mene-
džerjev.

136
   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141