Page 132 - Turistična podjetja in pandemija covida-19
P. 132
ko Kukanja in Saša Planinc

Preglednica 4 Nadaljevanje s prejšnje strani

p Indikatorji kakovosti () ()

p Ustreznost priporočil strežnega osebja , ,
Deležnost drobnih pozornosti v obratu , ,
Posredovanje informacij o zagotavljanju varnosti v obratu , ,
Vidnost zunanjih označb , ,
Ustreznost oglaševanja obrata v medijih , ,
Nudenje posebnih ugodnosti , ,
, ,
p Lokacija oziroma oddaljenost obrata , ,
Urejenost širše okolice obrata , ,
Primerna urejenost dostopa do obrata , ,
Dobra možnost parkiranja , ,
Možnost dostave hrane na dom in prevzema hrane v obratu , ,
Vključenost obrata v ponudbo posrednikov , ,
, ,
p Ustrezna vrednost za denar , ,
Točnost izdanih računov , ,
Razumljivost zapisa cen , ,
Cenovna konkurenčnost ponudbe v primerjavi s konkurenco , ,
Možnost doplačila za dodatno varnost storitev
Možnost alternativnih oblik plačila

op om be Naslovi stolpcev: (1) aritmetična sredina, (2) standardni odklon.

Preglednica 5 Pomembnost trženjskih dimenzij kakovosti za goste po pandemiji
(ocena menedžerjev)

 p () ()

Fizični dokazi , ,
Hrana , ,
Ljudje , ,
Procesi , ,
Tržne poti , ,
Tržno komuniciranje , ,
Cena , ,

nedžerjev, njihove upravljavske funkcije ter značilnosti p g o na percep-
cijo menedžerjev glede pomena posameznih indikatorjev kakovosti, s či-
mer smo želeli dobiti odgovor na rv4. Izpostavljamo zgolj tiste poveza-
nosti, ki so se izkazale za statistično značilne.

Na mnenje menedžerjev o tem, ali bodo pričakovanja gostov glede po-
nudbe po pandemiji spremenjena, se je izkazalo, da vpliva upravljavska

132
   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137