Page 135 - Turistična podjetja in pandemija covida-19
P. 135
ovost ponudbe v prehrambnem gostinstvu po pandemiji covida-19

Preglednica 7 Primerjava razlik v ocenah indikatorjev kakovosti (ocene gostov in
menedžerjev po pandemiji)

p Indikatorji kakovosti () () () () () () ()

p Primeren izgled jedi , , , , , , ,
Vključenost sestavin iz lok. okolja , , , , , , ,
Okusnost jedi , , , , , , ,
Primeren izbor jedi , , , , , , ,
Ustrezna velikost porcij , , –, , , , ,
Varnost (neoporečnosti) jedi , , , , , , ,
, , , , , , ,
p Urej. obrata skladno s pon. hrane , , , , , , ,
Občutek varnosti v obratu , , , , , , ,
Urejenost strežnega osebja , , , , , , ,
Razpoložljivost sredstev za prepre-
čevanje možnosti okužbe , , , , , , ,
Občutek udobja v obratu , , , , , , ,
Čistoča obrata , , , , , , ,

p Prisotnost vodje v obratu z vidika , , , , , , ,
zagotavljanja kakovosti ponudbe , , , , , , ,
Prisotnost motečih gostov v obratu , , , , , , ,
Strokovna usp. strežnega osebja , , , , , , ,
Zaposlovanje osebja iz lok. okolja , , , , , , ,
Gostoljubnost strežnega osebja
Zadostno število osebja za zagota- , , , , , , ,
vljanje kakovostne storitve
, , , , , , ,
p Trud strežnega osebja za zadovolji-
tev želja gostov , , , , , , ,
Ustrezno odgovarjanje strežnega , , , , , , ,
osebja na vprašanja gostov , , –, , , , ,
Možnost uporabe i kt , , , , , , ,
Odzivnost strežnega osebja
Primernost obratovalnega časa
Ustreznost čak. časa na postrežbo

Nadaljevanje na naslednji strani

statistično značilno razliko zaznati le pri ocenjeni osebni potrošnji (tako
pred kot po pandemiji) in ne tudi pri pogostosti obiskovanja. Menedžerji
osebno potrošnjo gostov ocenjujejo v povprečju nekoliko višje od gostov
samih.

V preglednici 7 smo indikatorje kakovosti znotraj posameznih trženj-
skih dimenzij razvrstili glede na absolutne razlike v ocenah gostov in me-

135
   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140