Page 82 - Turistična podjetja in pandemija covida-19
P. 82
ko Kukanja, Tanja Planinc in Petr Štumpf

Preglednica 11 Razlike v praksah med nastanitvenim gostinstvom in potovalnimi
agencijami

Spremenljivke () () () ()

Povečali bomo produktivnost (delovno , , –, ,
storilnost) zaposlenih (f) , , –, ,
, , –, ,
Povečali bomo proračun za trženje in
oglaševanje (f)

Preložili bomo plačilo nekaterih stroškov
drugih in finančnih obveznosti (f)

op om be Naslovi stolpcev: (1) Mann-Whitney U, (2) Wilcoxon W, (3) Z, (4) signifi-
kanca.

Preglednica 12 Razlike v praksah med nastanitvenim in prehrambnim gostinstvom

Spremenljivke () () () ()

Zaposlenim bomo omogočili nefinančne , , –, ,
vzpodbude in nagrade (npr. prosti dnevi
itd.) (f) , , –, ,
, , –, ,
Zmanjšali bomo število zaposlenih glede , , –, ,
na predkrizno obdobje (f)
, , –, ,
Povečali bomo produktivnost (delovno
storilnost) zaposlenih (f)

Zahtevali bomo, da zaposleni opravljajo
dodatna dela in naloge, ki niso v opisu de-
lovnega mesta (f)

Izkoristili bomo elektronsko trženje in
nove distribucijske kanale (f)

op om be Naslovi stolpcev: (1) Mann-Whitney U, (2) Wilcoxon W, (3) Z, (4) signifi-
kanca.

potovalnimi agencijami prihaja do statistično značilnih razlik pri petih
praksah kriznega upravljanja. Tudi v tem primeru večina praks (štiri iz-
med petih) sodijo v prvi faktor (dimenzijo človeški viri).

Razprava in zaključek

Namen pričujoče raziskave je bil preučiti, kako so se turistična m sp od-
zvala na krizo, ki jo je povzročila pandemija covida-19. Skladno z name-
nom smo si postavili sledeča cilja: (1) preučiti, ali med češkimi in sloven-
skimi turističnimi m sp obstaja razlika v implementaciji praks kriznega
upravljanja, ter (2) ugotoviti, ali med različnimi vrstami turističnih m sp
obstajajo razlike v kriznem upravljanju.

Med državama obstajajo številne podobnosti, kot npr. izkušnje s tran-

82
   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87