Page 208 - Biloslavo, Roberto, in Kljajić-Dervić, Mirela, 2016. Dejavniki uspešnosti managementa znanja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 208
Dejavniki uspešnosti managementa znanja: Primer trgovine v državi v razvoju

podjetjih v Sloveniji (npr. Gomezelj Omerzel 2009; Kavčič 2006; Kovač
2007; Meško Štok 2009; Milojković 2010; Nekrep 2010; Stajič 2012; Zebec
2011). Gomezelj Omerzel, Biloslavo in Trnavčevič (2010) pa navajajo, da se
lahko management znanja poveže s ključnimi dejavniki vpliva kot so orga-
nizacijska kultura, človeški kapital, informacijska tehnologija in vodenje.
Podobna empirično raziskavo pa so opravili Nikolaos Theriou et al. (Theri-
ou, Maditinos in Theriou 2011) v 109 grških podjetjih. Avtorji v navedeni
raziskavi ugotavljajo, da vodenje, organizacijska kultura in tehnologija po-
zitivno vplivajo na uspešnost managementa znanja.

208
   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213