Page 22 - Biloslavo, Roberto, in Kljajić-Dervić, Mirela, 2016. Dejavniki uspešnosti managementa znanja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 22
Dejavniki uspešnosti managementa znanja: Primer trgovine v državi v razvoju
Slika 1: Dejavniki vpliva na management znanja.
Skladno z namenom in cilji raziskave smo postavili in preverjali nas-
lednje hipoteze:
− H1: Organizacijska kultura statistično pomembno vpliva na us-
22 pešnost managementa znanja na primeru trgovskih podjetij v
BiH.
− H2: Vodenje statistično pomembno vpliva na uspešnost manage-
menta znanja na primeru trgovskih podjetij v BiH.
− H3: Informacijska-komunikacijska tehnologija statistično po-
membno vpliva na uspešnost managementa znanja na primeru tr-
govskih podjetij v BiH.
− H4: Sistem nagrajevanja statistično pomembno vpliva na uspeš-
nost managementa znanja na primeru trgovskih podjetij v BiH.
− H5: Organizacijska struktura statistično pomembno vpliva na
uspešnost managementa znanja na primeru trgovskih podjetij v
BiH.
− H6: Človeški kapital statistično pomembno vpliva na uspešnost
managementa znanja na primeru trgovskih podjetij v BiH.
− H7: Management znanja pozitivno vpliva na finančno uspešnost
poslovanja trgovskih podjetij v BIH.
− H8: Management znanja pozitivno vpliva na nefinančno uspeš-
nost poslovanja trgovskih podjetij v BiH.
Empirična raziskava je namenjena tudi preverjanju vpliva managemen-
ta znanja na uspešnost poslovanja organizacij. Uspešnost poslovanja smo
merili s finančnimi in nefinančnimi kazalniki, kajti predhodne raziska-
ve (DeTienne in Jackson 2001; Holsapple in Joshi 2004; Holsapple in Jo-
nes 2005) nakazujejo, da management znanja vpliva na različne vidike kon-
kurenčnosti podjetja. Pri tem je bila večina do sedaj opravljenih raziskav
osredotočena na finančne kazalnike (Vaccaro, Parente in Velaso 2010) in
zanemarja mehke nefinančne kazalnike. V naši raziskavi nas bodo vodi-
Slika 1: Dejavniki vpliva na management znanja.
Skladno z namenom in cilji raziskave smo postavili in preverjali nas-
lednje hipoteze:
− H1: Organizacijska kultura statistično pomembno vpliva na us-
22 pešnost managementa znanja na primeru trgovskih podjetij v
BiH.
− H2: Vodenje statistično pomembno vpliva na uspešnost manage-
menta znanja na primeru trgovskih podjetij v BiH.
− H3: Informacijska-komunikacijska tehnologija statistično po-
membno vpliva na uspešnost managementa znanja na primeru tr-
govskih podjetij v BiH.
− H4: Sistem nagrajevanja statistično pomembno vpliva na uspeš-
nost managementa znanja na primeru trgovskih podjetij v BiH.
− H5: Organizacijska struktura statistično pomembno vpliva na
uspešnost managementa znanja na primeru trgovskih podjetij v
BiH.
− H6: Človeški kapital statistično pomembno vpliva na uspešnost
managementa znanja na primeru trgovskih podjetij v BiH.
− H7: Management znanja pozitivno vpliva na finančno uspešnost
poslovanja trgovskih podjetij v BIH.
− H8: Management znanja pozitivno vpliva na nefinančno uspeš-
nost poslovanja trgovskih podjetij v BiH.
Empirična raziskava je namenjena tudi preverjanju vpliva managemen-
ta znanja na uspešnost poslovanja organizacij. Uspešnost poslovanja smo
merili s finančnimi in nefinančnimi kazalniki, kajti predhodne raziska-
ve (DeTienne in Jackson 2001; Holsapple in Joshi 2004; Holsapple in Jo-
nes 2005) nakazujejo, da management znanja vpliva na različne vidike kon-
kurenčnosti podjetja. Pri tem je bila večina do sedaj opravljenih raziskav
osredotočena na finančne kazalnike (Vaccaro, Parente in Velaso 2010) in
zanemarja mehke nefinančne kazalnike. V naši raziskavi nas bodo vodi-