Page 20 - Biloslavo, Roberto, in Kljajić-Dervić, Mirela, 2016. Dejavniki uspešnosti managementa znanja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 20
Dejavniki uspešnosti managementa znanja: Primer trgovine v državi v razvoju

− nagrajevanja,
− vodenja zaposlenih,
− strukture podjetja in
− ravnanja s človeškimi viri.

Delo je namenjeno tako teoretikom, ki želijo poglobiti svoje razume-
vanje preučevanega področja, kakor tudi managerjem v podjetjih, ki želijo
naša spoznanja uveljaviti v praksi.

Osnovni cilji raziskave so:

− na podlagi analize in sinteze svetovne in domače literature preuči-

ti področje managementa znanja, še posebej dejavnikov vpliva na
uspešnost managementa znanja;

− z uporabo anketnega vprašalnika ugotoviti kateri dejavniki vpli-

20 vajo na uspešnost managementa znanja na primerih podjetij iz
BiH;

− z uporabo anketnega vprašalnika oceniti vpliv managementa zna-

nja na poslovno uspešnost podjetij iz BiH, merjeno kot dobič-
konosnost in tržni delež;

− primerjati uspešnost managementa znanja med podjetji različnih

velikosti (velika, srednje velika in mala podjetja);

− zasnovati model dejavnikov, ki vplivajo na uspešnost managemen-

ta znanja;

− s pomočjo izdelanega modela in pridobljenih spoznanj določi-

ti smernice za razvoj managementa znanja, ki lahko podjetjem iz
BiH zagotavljajo pridobivanje in ohranjanje trajnostne konku-
renčne prednosti.
Na podlagi preučevanja literature smo identificirali ključne dejavnike,
ki vplivajo na uspešnost managementa znanja, kot jih prikazujeta Pregle-
dnica 1 in Slika 1.
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25