Page 66 - Kavčič, Klemen, in Klemen Bončina, 2016. Načrtovanje organizacijske politike ob vključevanju zunanjega izvajanja dejavnosti. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 66
3 Empirična raziskava
Preglednica 3.5 Tri najpomembnejše lastnosti pri zunanjem izvajanju i t
storitev
Panoga Prva Druga Tretja
C Predelovalne de- Kakovost storitev Hitra in učinko- Jamstvo in var-
javnosti (m = 4,9) vita odzivnost (m nost podatkov (m
= 4,8) = 4,7)
F Gradbeništvo Hitra in učinko- Jamstvo in var- Kakovost storitev
vita odzivnost (m nost podatkov (m (m = 4,7)
= 4,9) = 4,8)
G Trgovina, vzdrže- Hitra in učinko- Kakovost storitev Stroškovna učin-
vanje in popravila vita odzivnost (m (m = 4,9) kovitost/ugodna
motornih vozil = 4,9) cena (m = 4,7)
H Promet in skladi- Kakovost storitev Jamstvo in var- Hitra in učinko-
ščenje (m = 4,8) nost podatkov (m vita odzivnost (m
= 4,7) = 4,6)
J Informacijske in Kakovost storitev Hitra in učinko- Zmožnost prila-
komunikacijske (m = 4,9) vita odzivnost (m gajanja poslov-
dejavnosti = 4,9) nim procesom
naročnika (m =
4,8)
M Strokovne, znan- Kakovost storitev Hitra in učinko- Jamstvo in var-
stvene in teh- (m = 4,8) vita odzivnost (m nost podatkov (m
nične dejavnosti = 4,8) = 4,8)
N Druge raznovr- Kakovost storitev Hitra in učinko- Jamstvo in var-
stne poslovne de- (m = 4,4) vita odzivnost (m nost podatkov (m
javnosti = 4,4) = 4,3)
S Druge dejavnosti Hitra in učinko- Kakovost storitev Zmožnost pril.
vita odzivnost (m (m = 4,8) poslovnim pro-
= 4,9) cesom naročnika
(m = 4,6)
odgovorov. Še pomembneje, analitsko podprti odgovori ponujajo
tudi množico smernic, s katerimi bodo organizacije lažje ocenile
vzdržnost lastnih srednjeročnih strategij in zastavljenih ciljev.
Temeljne zmožnosti organizacij, ob vključevanju zunanjih izvajal-
cev v poslovne procese oziroma dejavnosti, v večini primerov pri-
dobijo na celovitosti in jo hkrati tudi programsko okrepijo. Prevze-
mniki zunanjega izvajanja dejavnosti namreč lahko zapolnijo vrzeli
v razvojni politiki, ki jih organizacija sama, ker nima na voljo potreb-
64
Preglednica 3.5 Tri najpomembnejše lastnosti pri zunanjem izvajanju i t
storitev
Panoga Prva Druga Tretja
C Predelovalne de- Kakovost storitev Hitra in učinko- Jamstvo in var-
javnosti (m = 4,9) vita odzivnost (m nost podatkov (m
= 4,8) = 4,7)
F Gradbeništvo Hitra in učinko- Jamstvo in var- Kakovost storitev
vita odzivnost (m nost podatkov (m (m = 4,7)
= 4,9) = 4,8)
G Trgovina, vzdrže- Hitra in učinko- Kakovost storitev Stroškovna učin-
vanje in popravila vita odzivnost (m (m = 4,9) kovitost/ugodna
motornih vozil = 4,9) cena (m = 4,7)
H Promet in skladi- Kakovost storitev Jamstvo in var- Hitra in učinko-
ščenje (m = 4,8) nost podatkov (m vita odzivnost (m
= 4,7) = 4,6)
J Informacijske in Kakovost storitev Hitra in učinko- Zmožnost prila-
komunikacijske (m = 4,9) vita odzivnost (m gajanja poslov-
dejavnosti = 4,9) nim procesom
naročnika (m =
4,8)
M Strokovne, znan- Kakovost storitev Hitra in učinko- Jamstvo in var-
stvene in teh- (m = 4,8) vita odzivnost (m nost podatkov (m
nične dejavnosti = 4,8) = 4,8)
N Druge raznovr- Kakovost storitev Hitra in učinko- Jamstvo in var-
stne poslovne de- (m = 4,4) vita odzivnost (m nost podatkov (m
javnosti = 4,4) = 4,3)
S Druge dejavnosti Hitra in učinko- Kakovost storitev Zmožnost pril.
vita odzivnost (m (m = 4,8) poslovnim pro-
= 4,9) cesom naročnika
(m = 4,6)
odgovorov. Še pomembneje, analitsko podprti odgovori ponujajo
tudi množico smernic, s katerimi bodo organizacije lažje ocenile
vzdržnost lastnih srednjeročnih strategij in zastavljenih ciljev.
Temeljne zmožnosti organizacij, ob vključevanju zunanjih izvajal-
cev v poslovne procese oziroma dejavnosti, v večini primerov pri-
dobijo na celovitosti in jo hkrati tudi programsko okrepijo. Prevze-
mniki zunanjega izvajanja dejavnosti namreč lahko zapolnijo vrzeli
v razvojni politiki, ki jih organizacija sama, ker nima na voljo potreb-
64