Page 87 - Kavčič, Klemen, in Klemen Bončina, 2016. Načrtovanje organizacijske politike ob vključevanju zunanjega izvajanja dejavnosti. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 87
Skladen nabor meril za uspešnost 4.1
Preglednica 4.1 Vidik naročnika
Sestavine strategije podjetja v celoti ± (1) (2) (3)
Dejavnosti Znanja, temeljne zmožnosti
Proizvajanje – izvajanje
Trženje
Urejenost Pravila delovanja
Delitev dela
Delegiranje, hierarhija
Urejenost procesov
Sredstva Finančna sredstva (oskrba, stroški)
Materialna sredstva (oskrba, stroški)
Kadri (oskrba, stroški)
op ombe Naslovi stolpcev: (1) analiza izgledov pred sklenitvijo outsourcinga, (2)
izvajanje outsourcinga, (3) analiza posledic po zaključku outsourcinga. Po ocenah
izberemo tri najpomembnejše pozitivne in tri najpomembnejše negativne sesta-
vine.
Preglednica 4.2 Vidik izvajalca
Sestavine strategije podjetja v celoti ± (1) (2) (3)
Dejavnosti Znanja, temeljne zmožnosti
Proizvajanje – izvajanje
Trženje
Urejenost Pravila delovanja
Delitev dela
Delegiranje, hierarhija
Urejenost procesov
Sredstva Finančna sredstva (oskrba, stroški)
Materialna sredstva (oskrba, stroški)
Kadri (oskrba, stroški)
op ombe Naslovi stolpcev: (1) analiza izgledov pred sklenitvijo outsourcinga, (2)
izvajanje outsourcinga, (3) analiza posledic po zaključku outsourcinga. Po ocenah
izberemo tri najpomembnejše pozitivne in tri najpomembnejše negativne sesta-
vine.
Njun model je temeljil na večletnem sodelovanju z ameriškimi
podjetji in je vključeval štiri vidike uspešnosti poslovanja, med ka-
terimi je eden finančen in trije nefinančni. Sistem kazalnikov izhaja
85
Preglednica 4.1 Vidik naročnika
Sestavine strategije podjetja v celoti ± (1) (2) (3)
Dejavnosti Znanja, temeljne zmožnosti
Proizvajanje – izvajanje
Trženje
Urejenost Pravila delovanja
Delitev dela
Delegiranje, hierarhija
Urejenost procesov
Sredstva Finančna sredstva (oskrba, stroški)
Materialna sredstva (oskrba, stroški)
Kadri (oskrba, stroški)
op ombe Naslovi stolpcev: (1) analiza izgledov pred sklenitvijo outsourcinga, (2)
izvajanje outsourcinga, (3) analiza posledic po zaključku outsourcinga. Po ocenah
izberemo tri najpomembnejše pozitivne in tri najpomembnejše negativne sesta-
vine.
Preglednica 4.2 Vidik izvajalca
Sestavine strategije podjetja v celoti ± (1) (2) (3)
Dejavnosti Znanja, temeljne zmožnosti
Proizvajanje – izvajanje
Trženje
Urejenost Pravila delovanja
Delitev dela
Delegiranje, hierarhija
Urejenost procesov
Sredstva Finančna sredstva (oskrba, stroški)
Materialna sredstva (oskrba, stroški)
Kadri (oskrba, stroški)
op ombe Naslovi stolpcev: (1) analiza izgledov pred sklenitvijo outsourcinga, (2)
izvajanje outsourcinga, (3) analiza posledic po zaključku outsourcinga. Po ocenah
izberemo tri najpomembnejše pozitivne in tri najpomembnejše negativne sesta-
vine.
Njun model je temeljil na večletnem sodelovanju z ameriškimi
podjetji in je vključeval štiri vidike uspešnosti poslovanja, med ka-
terimi je eden finančen in trije nefinančni. Sistem kazalnikov izhaja
85